Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

"Lawak Jenaka" is a Malay word that means Funny Jokes.

You can help support this portal to expand by SUBMITTING funny jokes into our jokes database! Anyone can participate!!

Note: If you want your jokes to show up immediately without needing to go through approval, please REGISTER YOURSELF first.

Attention: Please DO NOT post Lawak Basi (search before you post), spams, promoting links, or non-jokes. Let's work together to make this portal SPAM-AND-RUBBISH-FREE. Thank you for your cooperation
Submit Joke

Latest Jokes/Humor

Lawak #1:

Masalah pendengaran

(0 comments)

Masalah pendengaran

Udin pergi berjumpa doktor mengeluh tentang isterinya yang sudah hilang pendengaran.

"Seberapa burukkah pendengarannya?" tanya doktor.

"Entahlah, Doktor. Yang jelas saya mesti menjerit kalau nak berbual dengannya."

"Okey,
cuba buat macam nie. Berdiri sejauh 6 meter darinya, lalu katakan
sesuatu. Kalau dia tak boleh dengar kamu, berdirilah lebih dekat
sedikit darinya, lalu katakan yang kamu katakan tadi. Kalau dia tidak
juga dengar, dekatkan jarak sedikit demi sedikit. Dengan begitu saya
akan tahu berapa jarak maksima pendengarannya."

Maka, Udin
pulang ke rumah dan mendapati isterinya sedang memasak di dapur. Dari
jarak 6 meter ia berteriak, "Makan apa kita malam ini?" Tak ada
jawapan. Lalu dia jalan depan sedikit lagi, berhenti di jarak 5 meter
dan menanyakan hal yang sama. Juga tak terdengar jawapan. Begitu juga
pada jarak 3 meter.

Akhirnya, ia berdiri di samping isterinya.
"Makan apa kita malam ini?" katanya separuh menjerit.

Si isteri dengan mata yang berlinangan dengan air mata, lalu menjerit:

"Untuk keempat kalinya aku beritahu, KARI KAMBING!!!!"




Lawak #2:

Lawak cucuk jarum

(0 comments)

Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".
...
Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum, Aminah pun menjerit "MAK!!"

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?"

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!"

Ustazah tu terus pengsan..




Lawak #3:

teka teki susu

(1 comments)

Ali makan bijiran sarapan , dia makan dengan susu putih. Tapi bila dia makan, kat dalam mangkuk nya adalah susu coklat. Kenapa?




Lawak #4:

Kopek besar!

(2 comments)

Pada suatu hari, Farah berjalan-jalan di tepi pantai. Tiba2 Farah terjatuh dan teteknya disengat ketam, dan menyebabkan teteknya membesar tahap 14. Farah pulang kerumahnya sambil mengusung teteknya dengan menangis. Semasa bejalan pulang ke rumah, tetek Farah telah disengat tebuan, +10x kali lebih besar. Teteknya yang semakin membesar itu membuatnya tidak dapat bangun dan Farah tidur disitu.

Keesokkannya, Farah terkejut kerana teteknya semakin mengecil. Dia gembira dan pulang ke KL. Sekali lagi, sebelum msuk dalam bas, teteknya dikepik pintu bas itu, membesar kopek itu sehingga ramai bangla mendekati Farah yang tengah hot itu. Bangla itu pun meramas2 teteknya sehingga kempis. Bangla tersebut hilang nafsunya terhadap Farah. Farah menangis kerana teteknya tidak menarik bangla untuk 69 dengannya.

Ketika di KL, Ali tersepak batu dan batu tersebut terkena tetek Farah. Kesian kerana teteknya semakin besar, tapi yang bestnye, ada tiang, lalu Farah membuat poledance. Ramai bangla dan nigga memberi duit bertaburan seperti pelacur. Setelah 3 jam berlalu, teteknya mengempis dan ramai yang lari.

Dengan terdesaknya, Farah pergi ke hospital untuk membesarkan teteknya. 2minit kemudian, teteknya membesar 100x ganda dan ditempatkan di Rumah KebajikanPelacuran. Disitulah lelaki ramai berkumpul termasuk suami orang untuk meramasnya ...




Lawak #5:

Perogol Ayam

(3 comments)

Suatu  hari, Ali berjalan-jalan dan ternampak seekor ayam lalu merogolnya. Thats all, thanks for reading... :P




Categories