Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

111: newbie
hai saya newbie sila beri tunjuk ajar,.. lau salah tegur lau x sy tumbok..

112: Korang perasan tak?
Kalau korang perasan lawak aku tak ada mengunakan nama-nama ahli lj, tak percaya? Periksalah!

113: Pontianak Di Balai Polis
Sape kate hantu x wujud? ko bace keratan akhbar bertarikh 31/05/2010 ni... BETONG: Kelibat wanita brpakaian putih & brambut panjang yg dikaitkn dgn pontianak didakwa sering mengganggu anggota

114: Teka-Teki
1.Bayangkan kamu pemandu bas,jalan punya jalan berhenti kat satu bus stop.. naik 13 orang pasenger pastu berhenti pula kat bus stop lain.. turun pula 6 orang pasenger.. pastu jalan lagi sampai kat kua

115: Lobang Hidong
Suma org ada hidong berlobang di sebelah kiri dan kanan. Korang penah terpikir tak kenapa lobang hidong kiter ada dua... sebenarnya fungsinya x sama dan kiter dpt rasakan bezanya, sebel

116: World Cup...
korang rase negara mane yg akn memenangi piala dunia kali nih...????                  

117: Maharaja Azroq (Part VI)
Alkisaaaaah... Tayib... Alkisaaaah yg dah lama org tak kisaaaahhh... Tayib pun tak kisaaaahhh.... Gooooonnngggg! Maharaja: Ke mana suma otai2 dah pergi..? Tun Heiji, Putri, Miley, Pinkygurlz, Science,

118: kalau binatang ade facebook!!!
sekarang nie bukan maen fenomena facebook pulak...apa-apa yang x puas ati ley citer kt facebook.cube bayang law haiwan pn de FB jugak.agak ye mybe statusnye bunyi cam kat artikel nie kot... lembu ming

119: tumpah
Didalam satu bas diwaktu petang semasa ramai orang berebut-berebut untuk pulang ke rumah terdapat seorang gadis yang keadaanya agak resah sedang duduk berdepan dengan seorang lelaki jawa yang sedang b

120: real firefox
atas tu x nampak lak


Page 12 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]