Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

141: mar blakang bulan?
btul ke ni???? ????????????  

142: Functionalism: western eating utensils and chopsticks
Aside from eating with one’s hands, two types of eating utensils emerged across the continents: typical Western utensils consisting of a spoon, fork and knife and the chopsticks, two identical, narr

143: bulan bintang.. huhuhu
Bulan Januari Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik, sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik, rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan, suka smart,

144: Halimatus Saadiah
HalimatusSaadiah merupakan ibu susuan kepada baginda Rasulullah. SEsiapa yg suka sangat nyanyi lagu halimah jongang tu hentikan......

145: Birth of a disabled child and its impact on families
Th? World H??lth org?n?z?t?on h?s d?f?n?d d?s?b?l?ty ?s ?n ?n?b?l?ty or h?nd?c?? th?t ?nt?rf?r?s w?th ?n ?nd?v?du?ls ?b?l?ty to h?v? ? l?f?styl? th?t ?s cons?d?r?d norm?l for th??r ?g?, g?nd?r, ?nd so

146: datang solat juga!!!
Cuba anda lihar betul-betul pada gambar. Apa yang pelik?!! yang macam ni pun datang solat jumaat juga…. mungkin dah insaf kot?!! Gambar ini tak pernah di edit atau pun diubah mana-mana b

147: kanibal...
Wanita ini menyimpan semua bahagian anggota mangsa yang telah dipotong-potong didalam peti sejuk dan makan sedikit demi sedikit. Beliau juga berkata yang dia telah membuat parti begitu banyak untuk

148: apiq berteka-teki
Apiq :Amin sini kejap aku ada teka-teki nak tanya kau. Amin:apa teka-teki dia Apiq:kereta apa yang paling lambat? Amin:kereta sorong la. Apiq:kenapa kereta sorong lambat? Amin:tu kan teka teki ka

149: The Way Resveratrol Works to Ensure Body & Heart Health, Naturally!
What is resveratrol?nnResveratrol is a type of chemical compound classified under the general rubric of stilbenes. Grapes, as you are no doubt aware, provide a common source of resveratrol. (any type

150: ni wasiat Nabi Muhammad SAW
Wasiat NABI MUHAMMAD S.A.W. MESTI BACA!!!!! ni adalah benar... sila baca sehingga habis... dan tlg sebarkan kepada seberapa byk org Islam yg boleh...Assalamualaikum.... Warahmatullahi Wabarakatuhi


Page 15 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]