Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

221: jom main
syarat:sambung cite dlm komen..skali anta 1 komen je dan x leh berturut2..tggu org len komen bru bleh msk plk.. situasi:beraya di planet marikh...hehehe pada raya tahun lepas...karim sekluarga beray

222: teka-teki KETE
bagi sesape yang pandai jawab la yer.....korang sume tengok tayar kerete warne hitam kan???? soalannye...kenape tayar kerete hitam tak coklat??????????jawab-jawab

223: ape lagi?????
pada suatu hari...ade seorang gadis termenung di jendela...tiba2 abangnye memanggilnye untuk menolong beliau....setibanya gadis berkenaan di hadapan abangnya...dia pon mula membantu dengan menyelak sa

224: ape die??????
baunya busuk....tetapi tetap dihidu...tegang bila dijolok.....kendur bila dicabut....ape die???

225: TEKA TEKI
aku dicipta,dibeli,dan diletupkan selepas dibeli.apakah aku?    jawab jgn tak jawab23 ogos aku bagi keputusan

226: Designing the Perfect A6 Flyers
What makes a Flyer good? The answer to that is simple; it can be answered in one single solitary word. Response. Flyers are there to do a job, they need to be focussed and have the correct calls t

227: lawak kentut
Ceritanya begini, bulan lepas masa aku balik kerja,tiba-tiba kereta aku rosak.. akupun telefon bini akukatakan aku balik lambat sebab kena menapak. Sebablapar akupun singgah satu kedai makan tu...

228: Saya Ada Lawak
Saya Ada 2 Lawak.. Lampiran 1 lawak Lampiran 2 lawak   Sekian..

229: Saya Ahli Baru (Boleh Berkenalan)
Asalamualaikum semua (saudara2ku) dan selamat sejahtera, Saya Ahli Baru.. Bukan Ahli Sihir (bukan juga siti sifir).. Harap Maklum.. Berikut Dilampirkan Lawak Untuk Perhatian Dan Tindakan

230: teka-teki jerr
1)ikan ape yg slalu dahage walaupun dah minum ?? 2)bile ade die ade , bile tak ade die ade ..? 3)kat skolah rendah sape bodo ? 4)lampu merah , berhenti . lampu kuning , sedia berhenti , lampu


Page 23 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]