Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

231: please bace... sowy klau dah de..
Manusia - Eh, dah subuh dah?Malaikat - bangunlah wahai anak Adam, tunaikan solat subuh mu .Syaitan - Alahhhhhh, kejaplah, ngantuk ini....awal lagi nie?.zzzzzzzzManusia - Nak makan, laparlah ??M

232: lawak mengejut
dah delete tak lawak langsung  

233: pelupa
pelupaseorang isteri menyuruh suaminyer yang terkenal dengan sikap pelupa pergi ke pasar untuk membeli barang dapur isteri:beli bawang sekilo,cili kering dua ringgitsuami:setakat dua barang abang

234: matahari
MATAHARI Ada dua orang gilayang sedang berbual di rumah sakit mental orang gila 1: sambil naik atas meja kamu tahu tak orang gila 2: tahu apa? orang gila1 : aku ni matahari sambil mengangka

235: lawak teka teki gunung
LAWAK NAMPAK GUNUNG Orang panjat pokok nampak gunung. gunung panjat pokok nampak apa     jawapan esok 29/6/09  (isnin)

236: oghe tuo
Ada lelaki tua dari kg....pegi bandar n nmpak oven besar...(lif)"fuiyoo!Besar juga tmpt masak kuih ni",kata org tua trsbut.... Ada org putih nak msuk lif 2,trus c lelaki tua kata,"

237: Lwk mesti org tahu punye..
Ada satu imam nie tengah sembahyang ada anjing limpas depan diye . diye jilat kaki nye ada kah air sembah yang itu sah...?? Memang lah sah!! sbab anjing tue jilat kaki nye sendiri....laaaa...

238: nk tnya nii..tnya cket je..
sape on9 kat cnie buat masa skang ini??? aku malas nk tnye byk2 sbb aku nk tnya cket jeaaaaa

239: minah jongang
minah :askom gigi  aq cantik mcm ronaldinho! abg hncm:ko ni duk ne?dtg2 ckp pacal gigi ko yg terkeluar.x lalu aq nak makan tgk gigi ko minah:thanz ko puji gigi aq dah 21 org kta gigi aq cn

240: TOLONG La...READ
sebelum kamu baca,saya berjanji untuk menyampaikan mesej ini kepda kawan-kawan saya yang lain dalam lingkungan tiga hari selepas habis membaca surat ini.wahai manusia,adakah iman kamu kuat atau lemah.


Page 24 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]