Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

271: citer best 2
ade 3 skawan ni , sorang nme dia setan , sorang name die pasal , sorg lg gila . nak djadikan citer , stu ari mse diorang jln2 , tiba2 pasal sesat lalu hilang . si setan ngan gila nih report ka

272: ali dgn 500+500
Pd suatu hari , semasa d sklh , Ali ditanya cikgunya ,"Ali ! 500+500 brape ? ali pun diam skjap ,"x tau cikgu " tiba2 loceng pun brbunyi , KRIIIING !.ali pun balikla . smpai kat umah

273: Himpunan loghat dari ujung kpla hingga ujung bayang bayang
Bermuala ngan loghat Perlis Hampa muhong aku ahhhaku ketaq mampoih nak percaya kat hampabok mai tang ni menatang tu,aku habaq dah ni gulai pedas cabai  Musang BerjanggutHampa muhong aku sunggoh

274: Sejarah Melaka
sebenarnya bukan cuma ada 5 Hang kat melaka , tp ade 8 : 1.Hang Tuah 2.Hang Jebat3.Hang Lekir4.Hang Kasturi5.Hang Leqiu6.Hang Mangga7.Hang Percaya8.Hang Bodoh 

275: Citer Best
asdasgxcjkahskldsidjksdjshjkssauzumymwiialskadjsalkhdsasadsnamdsmnkxksla,zmz;lamkz,lasjd;sklajdjaklwjsdksaiwprtonmaskjldksad;laskj;ldksal;kdl;sa... X paham apasal bace ?!!   

276: Posmen
Adalah sorang posmen ni , keje die anta surat , tapi sampaila satu rumah tu kan , rumah banglo tau , dia masuk jer .. WOFF! WOFF! sekor anjing mane ntah datang .dia pun ape lagi terus lari lintang puk

277: mati berdiri
  amerika adalah gila...tak ada blas kasihan...jdik boikot je la amerika tu...bt0l tak????     pada satu hari,malaysia ngan amerika jalan2 dkt......ah korang tak yah ami

278: hampeh
have 6 words to describe u as my fren.U r:HardworkingAccountableMaintainPatientExpert and..HappyIn short u r - H.A.M.P.E.H

279: chot ke perpustakaan
Chot merempuh masuk ke satu perpustakaan awam dan meluru ke meja pendaftaran. "Saya nak buat aduan! Saya nak komplen!" jerkah Chot. "Ada apa, encik?" tanya pustakawan

280: sape keras kpala..
Dimulakan cerita diadakan sukan antara negara-negara ASEAN di KualaLumpur. Salah satu acara ialah pertandingan keras kepala. Cara pertandingannya ialah seseorang itu perlu terjun dari bangunan ting


Page 28 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]