Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

21: hantu oo hantuooo
pontianak dan pocong dok santai sambil berborak2 tentang masing2..pontianak: oit.. korg ade x pkara yg menakotkn blaku kat ko?pocong: ape yg menakutkn lak? bkn kte da cukup menakutkn ke?pontianak: bkn

22: BERUK
Jangan menghina sesama sendiri...

23: kenapa tak gigit aku!
aku bengang sgt ngn makhluk ni.... kenapa die x gigit aku! kalau gigit senang aku nak pukul! geram betul... penat aku .... cepatlah gigit.. kurang aja betul lah! aku bunuh kang! cepatlah gigit nyamuk.

24: nama2 kuih kat malaysia.....
kuih mat rempit:semperit   kuih orang tak mandi:bau lu   kuih suka pukul orang:kuih lompang   kuih paling kotor: kuih tahi itik....   kuih paling mahal: kuih jala emas   kuih paling bahaya : lomp

25: Ustaz yg melampau ..
Di waktu senja , seorang ustaz membawa alqurannya untuk menuju ke masjid ..tanpa diduga ,seorang pelacur telah merampas alqurannya lalu mengugut ustaz itu .. Ustaz : Astagfirullahalhazim ! apa yg adik

26: Makcik Penjual Kuih
helloo luv u allz!!..heheheheh

27: Bengang
Jamal Dalam Perjalanan ke rumahnya di perlis,tiba2 dia ternampak seorang awek yang cantik,pastu dia pun menegur la perempuan itu, Hai,Cik adik nak gi mane malam2 ni? Erm...Saya hendak balik ke rumah..

28: Selamat Hari Merdeka Raya
Walaupun wa da lama xactive @lawakjenaka tpi wa jenguk2 gak kekadang. da lama xkomen2 ngan otai2 lama. Dengan ini wa nk amik kesempatan ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir &

29: Serai..
pada suatu petang yunk indah tetibe.... sebenarnye Amin niw pelat...baru 5 tahun.. ibu:Amin, ckp kat ayah ibu nk serai.. Amin:baik ibu.. Ibu:sayang ank ibu... Amin:ibu mintak cerai!!! Ayah:(tercenggan

30: Lawak Pak Pandir dibulan puasa
Di suatu petang yang cerah, Pak Pandir dan bininya sedang mendengar ceramah agama dari surau yg berdekatan dengan rumah mereka sementara men


Page 3 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]