Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

291: Teka-teki gilerrrrrr......
1. "Kenapa lelaki perlu beristeri tiga... ."Jawapannya kerana :kerana kalau kawin satu isONEkalau kawin dua isTWOkalau kawin tiga barulah isTERI... ..2. SENYUM pada orang tua tanda sayang.SE

292: Pantun
Tersangat suka makan nangka Muka pun macam celaka Kalau mati masuk neraka Dalam neraka jadi hantu puaka

293: tak kusyuk
untuk ke masjid bagi semayang jumaat, Wok Yoh terpaksa naik bas sebab xde transport lain. tambang bas 1 way 5 posen, so beliau bawakla singgit untuk ulang alik semayang jumaat.Wok Yoh ni kira iman teb

294: monyet
Pada suatu hari, ada sebuah kereta yang dipandu terhoyong hayang melanggar tinga lampu dan terbalik.. Kesemua penumpangnya yang terdiri dari seorang lelaki tua.. seorang wanita tua.. dan dua orang ana

295: pengemis
Seorang pengemis pergi ke sebuah warung dan bertanya, “Ada sisa makanan, encik?” Tuan warung pun menjawab, “Tidak ada.” Pengemis itu pun mengeluh, “Iya la, nasibku.” Lalu dia berlalu pergi

296: anjing
Seorang pemuda melihat seekor anjing sedang berbaring di sebelah seorang tua yg sedang duduk membaca akhbar.“Apakah anjingmu garang?”, tanya pemuda tersebut“Tidak”Tapi ketika si pemuda mencoba

297: TIMUN REBUS DENGAN MENINGGAL DUNIA
ADA SEORANG PEREMPUAN BERNAMA NUHA. SUAMINYA TELAH MENINGGAL DUNIA. SUATU HARI JIRANNYA, LAILA DATANG MELAWATNYA. LAILA: WAA ,SEDAPNYA BAU TIMUN REBUS. NUHA: TERIMA KASIH NUHA: BUAT APA DATAN

298: PONTIANAK PELIK
ADALAH  3 EKOR PONTIANAK.  PONTIANAK 1 PUN PERGI. 1 JAM KEMUDIAN DIA BALIK.  DENGAN MUKA BERDARAH-DARAH. PONTIANAK 1: KAMU NAMPAK TAK KAMPUNG TU? PONTIANAK 2, 3: NAMPAK-NAM

299: kisah malang si gemok
Pada suatu hari,di negara kita ini ada seorang gemok yang bodoh bernama RAFIQUE.....RAFIQUE selalu dibuli hampir setiap hari pulak tu.... ada satu masa tu smasa cikgu sains sdang mngajar bab 4 sc

300: Ini Sahaja
pada satu hari ada 2 org budak pompuan ngan budak laki...dorang gi yah sekolah en...pastu cikgu dorang ajar hafal ini sahaja..pastuyang pompuan ni balik skolah gi hafal plajaran2 yang dia dah belajar.


Page 30 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]