Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:



Bahasa Melayu Articles

51: Nama Kumpulan Dan Maksudnya
1) Kumpulan Rock yang telah mengerjakan Haji.KUMPULAN BAJI   2) Penyanyi yang sering fail dalam karangan sebab guna noktah kat depan ayat.TITEK PUSPA   3) Penyanyi yang paling demand.HETTY

52: Binatang Facebooking!
Kalo binatang ada facebook… agak-agak apa status mereka…??   Cicak : Tuan rumah baru beli reket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih…   Nyamuk : Baru habis ronda r

53: Telefon.....
Lawak Kisah Benar: Telepon Aku nak keluar rumah hari itu, nak pergi Carrefour.Cari kunci keta tak dapat. Buat lambat aja aku pun naik bengang.Lepas tu, selak punya selak barang atas meja, terjumpa k

54: Kang Kang..
“Saya nak pergi kangkang . Kamu nak ikut?” Ini mungkin ayat yang sangat pelik dan luar biasa yang keluar dari mulut seorang gadis ayu, sopan dan bertudung litup apabila mengeluarkan perk

55: Nenek Ani
Nenek Ani dirawat di rumah sakit. Menurut doktornya, asmanya sudah semakin teruk hingga perlu dipasangkan salur oksigen. Sudah beberapa hari dia tidak bercakap dan seperti orang koma. Dikira sudah m

56: Surat Berhenti Kerja
Contoh surat berhenti kerja seorang operator pengeluaran kilang elektronik. Hmm time nak kerja semua sanggup buat dah kerja tak tahan mula kutuk macam-macam. Biasa la tu kalau dah makan gaji, kalau t

57: Hobi Baru Rakyat M'sia
Sudah tentu bukan membacaSebab perpustakaan lengang sentiasaKalau adapun baca novel cintaAtau baca Mangga dan MastikaBacaan ringan yang merosak minda   Habis apa dia hobi mereka?   Dulu asy

58: Peribahasa Moden
1. Seperti anjing jantan dgn anjing betinaMaknernyer: Dua orang yg pantang bertemu asik nak beromen aje.   2. Sepandai-pandai lalat terbang akhirnya ke taik jugak dia hinggap.Maknernyer: Orang k

59: Heheheh
PENGUMUMAN BARU OLEH PM (elaun sara hidup)   PEKELILING 11 – Kerajaan bersetuju memberikan Elaun Sara Hidup (COLA) tanpa mengira pangkat dan tempat bertugas semua pekerja awam dan swasta s

60: Pandair..
Pandai Tapi Bodoh Razlan dan Razi pergi berkhemah. Setelah penat memasang khemah dan hari pun sudah beransur gelap, mereka pun tertido la di dalam khemah tersebut. Beberapa jam kemudian, Razlan terba


Page 6 of 35
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]