Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Gambar Lawak Articles

341: Pencarian jodoh
hari tu dah wat detail korunk x nk pileh..so kli ini aq nk memperkenalkn korunk calon yg terbaru...silakn..silakan...   nenek nih kene permenkan ngn laki so die marh..tu la die tunjok f*** kat

342: Muka Kuda Ni Seksi !!
Kita biasa dengar orang 'terkenan' sesuatu spt  orang 'terkenan' ular, orang 'terkenan' buaya, kuda, kucing dll. Tapi ni lain sket ...kuda 'terkenan' orang pulak..Hahhahaa...Meoww!!

343: anak halal vs anak haram
anak halal vs anak haram        

344: Troli Khas Shopping Hujung Tahun..

345: Siapa yang idiot?

346: Sukan di Dunia
  Ouucchhhhh!!!!!   PIT STOP for Le Tour de France      

347: :karangan:
ade ek jd gny??? adoi.................................................      

348: Eye Test = GOOD ONE
EYES TEST Look at the picture below very carefully Have you noticed the girl in the background?   Noticed her bum?   Well look at the picture carefully! if your answer is YES then go and

349: tengok je la pandai(p/s:td wa taip tengok je la bodo...gagak hitam komplen)
padan muka...jap lg kena makan dgn buaya.wiwiwiwi lama sgt dlm hutan.gersang bai....wiwiwiwi ni baru real dol.wiwiwiwi ni baru rempit sejati.wiwiwiwi ceh!!!serangga pun pandai "gang bang". ni prof wa

350: nak tengok gambar bestt tak?? (18+)
  Nak tengok gambar awek ni wat 'projek' dengan cipanzi ni? ni aku nak kasi korang cuci mata hehehehehe,yang lelaki mesti suka         Cuba kebawah untuk lihat gambar tu


Page 35 of 76
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]