Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Gambar Lawak Articles

371: sejadah solat
`Den tak kesah kau nak smayang...tompi jangan la menunjuk-nunjuk kek oghang.Kau tak kan tak tau oghang melayu ni bukan bulih tengok bondo-bondo polik ni...copek heghan`    `Kang kok a

372: lawak yg x seberape lawak

373: Tanduk Iblis
  Assalamualaikum hari ni saya tak post lawak pon cume post artikel berunsur dakwah sikit ; kenapa Rasulullah  kata antara dua tanduk iblis ?baca kat bawah ni MAKLUMAT INI DARI USTAZ

374: komik
             

375: kepada bakal ibubapa
                           

376: waaaaAAhHHHHH.................
seriously?? naahhhhh!!!   moral : kasihanilh bskl anda....... weeeeeeee.........   : heheheheheheh (i'm rich,rich!!!)

377: ahhhh..........stim
stok "barang" da habis

378: tengok jer
berbasikal atas air korang nak yg mane? berat hukuman die 2 camne nak main klu camni? fotostat atau nak print atau ke2-2     &n

379: lawak nyerr..

380: pelik
ape kene ngan telo 2? pontianak harum sundal bedak........ pelik kan? zombi....seramnyer..(tak seram pon) kuang ajar tol kan?  


Page 38 of 76
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]