Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Gambar Lawak Articles

31: Rakyat M'sia Yang Pelbagai Ragam
  Malaysia ni sebuah negara yang berbilang kaum jadi tidak mustahil la macam-macam ragam yang dapat kita lihat. Sebab tu lah datangnya tagline “Malaysia Boleh” walaupun tak boleh. Mer

32: Korang
====o00o====o00o==        /  /  ,****,  /  /    !     '( o  o )  /         ')    (--) / Ooohh..

33: Iklan Ini Kreatif?
                      Untuk Lebih Banyak Gambar http://www.malasterbang.com/2010/11/iklan-kreatif.html

34: Mereka ibu bapa yang baik?
      Nak banyak lagi gambar tentang nie? pegi kat http://www.malasterbang.com/2010/11/mereka-ibu-bapa-yang-gagal.html

35: janda tua nak mampos
  http://asrirayrock.blogspot.com

36: ambil gambar
untie ni tau ke tak tau nak ambik gambar......

37: tengok pasangan anda
http://img185.echo.cx/img185/4047/1084105043qwe4hp.jpg

38: Cara Tidur Yang Harus Dicontohi 2
    Tak perlu control macho atau cun,jadilah siapa diri anda! tidurlah dgn gaya bebas! anda mampu mengubahnya..... http://www.malasterbang.com

39: Beg nie Best tak?
          Untuk Lebih Banyak Gambar http://malas-terbang.blogspot.com/2010/10/beg-yang-kacak.html

40: Tentang Papan Tanda
  1.                             2.      Amat cisss sungguh sapa yg tulis tuh~!      


Page 4 of 76
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]