Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Gambar Lawak Articles

491: Misteri Stadium Tunku Mizan
dari aper yang aku dapat dari email aku mase tuu... ader game bola antara pastu sorang makhluk nie dapat tau.... terus die begitulah ceritanye....

492: geng bas sekolah
geng bas sekolah versi india

493: Mrs.Bean
kih3....lepas digigit oleh aku mr.bean telah bertukar menjadi mrs.bean....kih3kalo awek x cun bleh bertukar jadi cun...ha...sesape nk try datang la kat umah aku...memandai korang la carik umah aku...

494: kenangan gadis indonesia
     

495: gambar lucah....

496: ape2 je laaa
  haha sape tue???   How to sleep at work? untuk sesiapa yg bekerja di pejabat 26 08 2008  

497: Aksi dalam tab mandi...

498: Supaimunk
Superman kena sumpah ...

499: Rasa berangin
Orang len nak tarik bola ragbi, dia nak jgak tarik "bola" org len pnya.. haparaa..

500: blajalah dari aq hehe..
  ni la haiwan peliharaan Miss dah la gemuk pastu pemalas plak tu!!tu la akibatnye manjekn sgt kucing ko tu.. x mcm kucing aq pandai lagi genius..x dek nk susahkn aq skang ni..haiwan a


Page 50 of 76
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]