Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Gambar Lawak Articles

731: Iklan insurans yang nakal bunyinya
Lindungilah 'barang penting' anda dengan ACE Insurance:

732: Restoran mamak yang paling lazat di Sentul
Tengok nama restoran pun dah lazat dah.... guiler lah! hehehee... sapa nak join aku makan kat sini?

733: Mati la kalau mcm ni
Apa korang buat kalau tengah naik kapal terbang, tengok kat luar tingkap tiba2 nampak mcm ni.... mampussss!

734: Tempat duduk murah
Ha.. kedekut sangat nak bayar tiket tempat duduk la tu.. hehe..

735: Bebudak sekolah takde keje
Ni memang sah la ni diorang ni takde keje dah. Buat bende tak berpekdah tapi kreatif..Lintang pukang sekolah kalau macam ni.. hadui...

736: Mat-mat kental mandi-mandian
Huiyoo... bajet leleh la tue..

737: Hero Air Asia
Ape bende la agaknye yang dia letak kat celah kangkang tu.. aiseh..

738: Karangan yang kontroversi - "Keluarga Saya"
Ada jugak ke karangan macam ni? Ish ish ish ganas.. tapi tak logik pun ada jugak :P

739: Payung yang efektif!
Selalunya kalau gunakan payung masih lagi basah terkena tempias. Ini salah satu teknik bagaimana nak elakkan tempias bila menggunakan payung >:)

740: Perasantan
Mamat perasan mane la ni yg cuba nak tiru aksi artis kat bawah tu:Dibandingkan dengan aksi yg sama artis sebenar.. ada sama tak? hehe:


Page 74 of 76
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]