Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Kais pagi makan pagi..kais blakang aku.. makan penampo

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: duke_noze
Word Count: 22
Date: Fri, 30 Jan 2009 Time: 5:59 AM
0 comments


Mencuri besi semakin menjadi-jadi dilaporkan baru2 ini..tidak ubah seperti dimana bumi dipijak disitu susu cap junjung Karam Singh Kapal Karam melaporkan...

Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Sat, 31 Jan 2009 at 1:00 AM, by wakekeke
    tajuk ko lg klako dr gamba.. hahaha

  • Sat, 31 Jan 2009 at 2:11 AM, by w0oFeR
    hak ke hak ke hak kereta tu pon die leh cilok heybat2

  • Sat, 31 Jan 2009 at 8:57 AM, by X-Tigy
    x berat ke

  • Sat, 31 Jan 2009 at 10:48 AM, by X-Tigy
    entah entah nanti ade orang yg curi kapal terbang lagi masyuk

  • Sat, 31 Jan 2009 at 12:40 PM, by velove
    bukan kpl terbang je dia curi,keta kebal israel sekali dia balas

  • Sat, 31 Jan 2009 at 6:01 PM, by X-Tigy
    kalau kete kebal israel bagus ha xde lah nak perang ngan palestin

  • Sun, 1 Feb 2009 at 4:23 PM, by zanish
    yelah tu x-tigy......

  • Sun, 1 Feb 2009 at 6:15 PM, by duke_noze
    kete dah baraii.. nak anta repair g kedai nek beskal plak kan

  • Fri, 6 Feb 2009 at 7:56 PM, by misteri
    nuklear pon blh balas,utk lwn israel

  • Mon, 16 Feb 2009 at 11:59 AM, by azroq
    Ya, aku sokong je

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.