Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Siti Tiru Patung Cina

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ujangcrew
Word Count: 4
Date: Fri, 8 Aug 2008 Time: 8:07 AM
0 comments

Siti Tiru Patung Cina

ct1pl8.jpg

Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Thu, 21 Aug 2008 at 8:13 PM, by pooh_87
    pe la tak baek tw..

  • Fri, 5 Sep 2008 at 4:37 PM, by EMELNA
    mntg2 la datuk nk tiru gaya ptg cina tapi aku paham la...bkn segaja pun.sory

  • Sun, 7 Sep 2008 at 4:59 AM, by namzar_83
    mcm pahlawan china

  • Sun, 7 Sep 2008 at 4:15 PM, by akanej
    ka patung 2 yg tiru siti kut???

  • Fri, 12 Sep 2008 at 12:45 PM, by babyG
    wakakakakaka....kiut lagi patung 2..hahahahahaha

  • Mon, 22 Sep 2008 at 1:38 PM, by ad_vl
    ahahhahahahhha

  • Fri, 7 Nov 2008 at 3:57 PM, by X-Tigy
    aku tak tau ape nak cakap.bile orang tu tak pakai tudung sebok heboh hebohkan.bile dah pakai tudung ejek mengejek.aku tah tau lah ape nak cakap

  • Fri, 14 Nov 2008 at 3:30 PM, by zeng
    entah la x-Tigy.tp aku pun tak brapa stuju gak..yg aku tau cara siti pakai tudung 2 tak ikut cara islam wanita bertudung. apapun okay la...janji dia dah mula berjinak2 ngan tudung. -ikut nawaitu siti

  • Mon, 22 Dec 2008 at 5:36 PM, by gayaku89
    jgn kutuk siti...aku sayang dia

  • Sat, 27 Dec 2008 at 11:53 PM, by jeff hardy
    yolah tu...

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.