Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

tamparan maut

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: budak_oren
Word Count: 12
Date: Fri, 9 Jan 2009 Time: 2:28 AM
0 comments

 

ambik ko..dasar kuang ajar...sedap ko  panggil aku beruk!!!!

Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Fri, 9 Jan 2009 at 3:39 PM, by aku_pown
    wakakaka..gmbr ko yg mane 1 bdk oren??kt blakang 2 ke??

  • Fri, 9 Jan 2009 at 3:40 PM, by aku_pown
    c beruk wat muke geram 2..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 3:43 PM, by budak_oren
    ha..hak..aku x de dalam gambr tuh...eh..eh aku nampak aku_pown la dlam tu..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 4:04 PM, by aku_pown
    mane??nmpk ke??pdhal aku da nyorok da..cameraman 2 ckp xleh rmi2 sgt..2 yg aku blah..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 4:21 PM, by budak_oren
    ooo... ye ke...cian..kalau aku jadi cameraman tu..aku pon suh kau blah..pasal kau nak tmpang glamor..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 4:36 PM, by aku_pown
    bkn nak tmpg glamour..nak tgk adegan tmpr menampar ni je..sbb 1st time aku tgk..ale2 cameraman soh blah..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 4:39 PM, by budak_oren
    aku ar cameraman tuh...aku halau ko pasal aku takot nanti berok tu tampar ko lak...kang nangis nanti...ucapkan time kaseh kat aku ek kerna udah selamatkan kau..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 4:51 PM, by aku_pown
    memandai je ko ni..tbe2 lak jd cameraman..ko kn yg dok m'cangkung blakang 2..aku tau r ko..sbb sblm adegan ni b'laku,ko dok sibuk m'jerit "akulah budak_oren...hahaha"..that's y aku knl ko.. kpd p'komen len,sori la ye m'perbykkn komen..ha,pe lg,komen la..

  • Fri, 9 Jan 2009 at 6:33 PM, by budak_oren
    hahaaa...camtu lak..x de la...budak kat blakang tu sebut buah oren la..ko salah dengar tu..ala..aku taw kau jeles pasal kau x de lam gambar tu..huhu

  • Fri, 9 Jan 2009 at 7:16 PM, by zanish
    hehehe...... sian mamat tu.....

  • Fri, 9 Jan 2009 at 8:17 PM, by miley cyrus
    dah dye mmg beruk dah tak ngaku plak..!!!bley aku tahu ni lmn chat ke????

  • Mon, 12 Jan 2009 at 10:49 AM, by aku_pown
    ai..mcm x bese plak miley ni..

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.