Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1101: Hatiku hatimu jua
Pade 1 ari,dela spasang kekasih ni.. Memang jiwang la die0rg ni.. Yg llaki name zairish, yg pmpuan name alia.. Die0rg ni tengah lpak kt pntai.. Smbil mnikmati pmandangan matahari trbenam.. Sdg asyik c

1102: teka teki lagi
Soalan : Camna nak masukkan gajah ke dalam peti ais? Jawapan : Bunuh gajah tu, pastu potong kecil2, masukkan le ke dalam peti ais. Kan gajah besar, peti ais kecik.  

1103: Peragut
Peristiwa sedih ni berlaku pada awal Ramadhan yang lalu, aku membawa adik ku Amir yang berumur 5 tahun ke sebuah pasar Ramadhan untuk berbuka puasa. Ketika dalam perjalanan, adik ku tiba-tiba berte

1104: PEMANDU TERBAIK
Rahim memandu kereta dan tiba-tiba seorang polis menahannya...Rahim menurunkan tingkap kereta nya dan bertanya kepada polis tersebut.Rahim:Ye Encik ..ade ape masalah??... Polis:Erm ..tkde pape...saya

1105: Asal Usul Manusia - part2
Dialog ni berlaku di sebuah sekolah tak jauh dari jalan p.ramlee Amir : Mira, aku heranlah, setau aku manusia berasal dari Adam dan Hawa, tapi kenapa warna kulit dan rupa manusia lain2. Ada yang

1106: cucu atok
Seorang datuk dan cucunya sedang berjalan-jalan. Kerana hari panas mereka beristirahat di bawah pohon yang di depannya ada kolam ikan. Si cucu nie memang suka menanyakan berbagai soalan kepada datuk.

1107: Bill Telefon
Bil telefon sebuah keluarga naik melambung. Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang;Suami : Ini dah melampau. Gunakan telefon sesuka hati. Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunak

1108: Org Jujur
Suatu malam, seorang pemuda datang ke sebuah restoran dan membeli beberapa ketul ayam goreng. Ia membawa ayam gorengnya ke taman, untuk dinikmati bersama kekasihnya di bawah sinar rembulan yang romant

1109: kondom
Pembantu rumah indonesia menemukan kondom yang telah digunakan oleh majikannya, lalu dia pun bertanya pada majikannya..Pembantu : “Nyoya, apa ini?”Majikan : “Kamu orang kampung tidak&nbs

1110: Teka teki 1st aq
Pd 1 ari ni, de la 3ek0 binatang nk p bazar rmdhn.. Cdgnnye nk bli mknn untk brbuka.. M0nyet,org utan n biawak naek la mot0 masing2.. Tbe2 adela r0adblock.. M0nyet dan 0rg utan tidak ditahan,tetapi bi


Page 111 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]