Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1151: Babak dalam iklan sarjan keroro di animax
Ini lawak yang bukan direka oleh aku.aku cuma terdengar sahaja.harap terhibur Sewaktu keroro berjumpa dengan ayahnya: Keroro:ayah,tunang saya ialah natsumi. Ayah keroro:Kamu perlu bukti anakk

1152: nO TitLe LoRh,,!!
Al-kisah dalam sebuah kampung  terdapat seorang pemuda yang hidupnya hanya menganggur yang hendak memajukan dirinya dengan membuka sebuah gerai makan..namun terdapat masalah yang menyebabkan haj

1153: Cerpen (cerita pendek)
Ada seorang pelajar perempuan mempunyai satu assignment iaitu menulis cerpen.  Beliau kena menulis cerpen itu seringkas yang boleh. Dan cerpen tersebut adalah mengenai Agama, sifat seks dan sebua

1154: teka teki hari puasa
Jawab jgn x jwb. Apa yang dilakukan oleh umat islam pada waktu petang dan dialkukan oleh org putih pada waktu pagi.

1155: budak yang jahat
Ada sorang budak ni......lets call it Ali.Dia ni pandai tpi licik skit.Dia seorang yang kuat bersukan.  Pada petang tu,Ali main bola sepak di padang seperti biasa.Sewaktu hendak pulang,Ali t

1156: kencing
Satu hari Chot terbangun mlm. Dia nak terkencing. Dia pun masuk bilik air. Chot sungguh terkezut bila lampu tu terbuka sendiri. Lepas kencing dia pun terus keluar dan dia tutup pintu toilet… Sekali

1157: cerita tak masuk akal pun...
Kisah ini adalah kisah benar yang berlaku dalam hidupku beberapa tahun yang lalu. Kisah tragis yang membawa aku ke kotaraya ini. Aku mengenali Farhana sejak kecil lagi, kami berjiran. Rumahnya hanya s

1158: Hitam hebat
cerita ini berlaku di negara Nigeria yg semuanya berkulit hitam. Semakin hitam seseorang, semakin dianggap hebat. Pada suatu hari sepulangnya dari sekolah, ada 3 org pelajar yg mengagungkan ayah

1159: kelip
pada suatu petang yang tak indah,seorang ayah telah habis membaiki lampu kelip.Tiba tiba datang anaknya sambil berkata"ayah kenapa lampu tidak berkelip laju macam semalam"?ayahnya

1160: orang makan orang
Ada dua orang asli ayah dan anak nya yang sejenis karnival iaitu orang makan orang...pergi memburu untuk mendapat kan makanan...Mereka berjalan didalam hutan dan bersembunyi di sebalik pokok besar sam


Page 116 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]