Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1321: Teka-Teki (Tiga Je)
1. Bola ape yang kte perlu hormat???2.Haiwan ape yang malam die hidup siang die mati???? 3.Kalau korang pandai math, 5 orang cina tolak 3 orang india , jadiapa????

1322: Soal Jawab Shin Chan Dan Cikgu
Guru : Kenapa awak lambat?Shin Chan: Kerana sebuah papan tanda.Guru: Papan tanda mana ?Shin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan pelahan."*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

1323: Apa Yang Dicari Dulu
Tiga orang perempuan dalam perjalanan menggunakan kapal terbang. Setengah jam setelah diudara, pilot mengumumkan adanya gangguan dan para penumpang diminta bersiap sedia kerana pesawat akan mendarat c

1324: Pembunuh upahan
Pak Pandir, Pak Cik Din dengan Azwan Ali telah cuba mengambil ujian pembunuh upahan bagi Agensi Dadah Kebangsaan. Pada ujian terakhir, Pak Pandir di arah masuk ke dalam bilik berukuran 7 kaki panja

1325: Dugaan Hidup
Hidup ini rumit... Penuh dugaan.. Kesedihan.. kesakitan.. tapi,jika kamu jatuh.. bangunlah,berdiri,yakin dan katakan "CEH KURANG AJAR!! NATE MANO TOLOK!!" p/s: maaflah g

1326: Pantun Pelik
Buah cempedak di luar pagar Ambil galah tolong jolokkan Kenapa kau nak jolok pakai galah Sebab cempedak tu dah jatuh kat luar pagar . Kalau ada sumur di ladang Bolehlah hamba menumpang mandi Patutla

1327: mat slenge(blur)...
citer nie berkisarkan tentang dua org manusia yg sedang menunggu bas untuk ke sekolah... budak 1:biler bas nak bertolak nih budak 2:baskan tak rosak naper lak nak tolak??? budak 1:maksud aku,bila b

1328: Pemancing dikencing
pade suatu hari , 2 bdk laki gi mancing ikan ,sedang mereka mancing mereka berteka tekiBudak 1 :aku ade teka-teki ni.budak 2 :teka la.budak 1 :naper siput babi jalan kluar lendir.budak 2 :die datang b

1329: Cikgu Sekolah
Pertemuan antara cikgu sekolah zaman dulu dan cikgu sekolah zaman sekarang...Cikgu Zaman Dulu : aku masih mengajar dulu.... sape yg salah satu perkataan dlm karangan... aku suruh murid aku buat

1330: Si Gagak
Aku nk citer pasal Gagak... pernah dengar citer  Sigagak Yang dalam kehausan..... Masa kecik-kecik citer nih dah men kt dlm tv, radio, wayang kulit.....pernah dengarkan.....citer nye berkisa


Page 133 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]