Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1331: Si Gagak
Aku nk citer pasal Gagak... pernah dengar citer  Sigagak Yang dalam kehausan..... Masa kecik-kecik citer nih dah men kt dlm tv, radio, wayang kulit.....pernah dengarkan.....citer nye berkisa

1332: perompak
pade satu hari,rumah pak ali kene rompak,maka masuk la dlm surat kabar.......muke pak ali terpampar di muka surat khaba depan,lalu ade seorg pemuda ni tegur pak alipemude:pak cik,pak cikkn yg kene rom

1333: Perjalanan 3 sahabat
Suatu masa dahulu ade 3 orang sahabat, EJG, putri ngan Heiji. Diorang telah mengembara bersama selama lebih seminggu. Satu hari, mereka melintas jambatan, ade satu makhluk aneh menghalang mereka, m

1334: sabar untuk keselamatan
al kisah nya tentang seorang bestfrenz aku yg berumur 12 tahun.namanya nya amirul..dia ada seorang awek yg namanya ummi.dia memang syang giler bapak la kat awek dier tuh.pantang org lain sen

1335: balik kampung??
satu hari ada la seorang pemuda ni yang bernama aiman.dia berjalan2 di bandar lepas tu dia jumpa la kawan dia yang bernama hazmin.hazmin kelihatan sgt boring tahap cipan.so dia pun tegur la hazmin...

1336: surat penting
kakak nampak adiknye sedang tulis sesuatukakak:adik tulis ape tu?adik:surat la kakak:penting sgt ke?adik:mesti la pentingkakak:utk sape? adik:kwn adik yg dah pindah jauh dari sinikakak:tau ke alamatny

1337: mana aku tau
ada bola tapi tak bulat ada kaki tak boleh jalan ada otak tapi tak boleh berpikir apa tu?

1338: Jenis demam dan tanda2nye
Demam biasa: Ko rase biase aje. Demam bola: Ko takleh lari dari nampak bola, tidak kau sangka, bola-bola jadi pingpong. Demam AF: Tekan-tekan tak dapat. Demam Malaria: Ko sentiasa mimpi pasal

1339: Buletin Pagi yang gelap
Sari berita utama: Azwan Ali XPDC nazak dilenyek oleh sebuah lori indah water. Kerajaan Lawakjenaka.com mengadakan kenduri kesyukuran secara besar-besaran. Berita Tempatan: Rakyat Lawakjena

1340: org asli moden
Mari kita dengar apa kata segelintir orang-orang asli zaman moden ni apabila ditanya oleh pengembara tentang beberapa benda yg pernah dipelajari oleh mereka : pengembara:15-5=?org asli:1penge


Page 134 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]