Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1391: lawak magik
Mlam tu,sepasang suami isteri dah bersiap-siap nk masok ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka tedengar suara ank bongsu mereka menangis .mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenape dier

1392: babi msok longkang
ade satu ari.aku gi la jlan-jlan.pastu aku telihat seekor babi sdang menangis.aku pon meyape,aku tanye,knape ko nangis babi.babi tu jawab.aku nangis sebab anak aku ilang.aku pon kate.aku nmpak ank ko

1393: Manusia
Seorang budak yg berumur 5 tahun, Amir sedang berpikir tentang macam mana manusia bleh wujud kat bumi ni .Budak tu pun bertanyalah kepada orang yg pakar bagi dia , iaitu mak bapak die. Amir  

1394: Cara mengelak pencuri
Ini adalah mesej iklas daripada RMTVRADIOINTERNET. Cara mengelak pencuri: 1. Untuk rumah, pasang perangkap tikus sebanyak mungkin, letakkan umpan emas atau besi atau duit. 2. Untuk melindungi

1395: jakun beno
Pada suatu hari,pak pandir,mak andih,dan seorang anak perempuannya dari kampung pge ke kuala lumpo..sampai2 tu,dorang pge la ke shopping complex dlu..bila dorang masuk je,si pak pandir ni terlihat la

1396: Maharaja Azroq (Part V)
Alkisah... tayyib... mari kita perdengarkan alkisah... mari le be... Gonnnnnnnnngggggggg... Kacau bilau bergolak lg di bumi jenaka lawak ini... hampir semua umat disini sudah tidak tahan dgn an

1397: hidung besoo
pada satu hari azroq tangkap putri. simpan putri dlm kandang sma ngan ellouch. tapi putri sngt takt lalu masuk kat lubang hidung lelouchÉ

1398: TEKA TEKI 3
aku ada satu teka teki nih.1.dia king tapi bukan king. 2.dia askar tapi bukan askar3.dia adalah ilmuwan tapi bukan ilmuwan.ha jawab.!!

1399: Cara2 menakutkan hantu
POCONGHantu yg berbungkus mcm lepat pisang baru masak ni mmg mudah cara kelemahannya.Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kpalanya dan tarik kain balutannya.Sudah tentu dia akan berasa malu s

1400: duit belanja.
pada suatu hari aiman nak gi sekolah dan dia pun pegila mintak duit kat ayah dia.......aiman:pak,aiman nak g sekolah ni.kasi la duit belanja. ayah:bapak takde duit.mintak kat mak kau!mak:mak pun takde


Page 140 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]