Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1391: lwak gile
empat orang ayah sdang menunggu klahiran bayi mreke diruang rehat sebuah hospitel.Kegelishan jelas driak muke mreke....Seorang jururawat kluar dari bilik pembdahan lalu bekate kpade lelaki yang pertam

1392: lawak magik
Mlam tu,sepasang suami isteri dah bersiap-siap nk masok ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka tedengar suara ank bongsu mereka menangis .mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenape dier

1393: babi msok longkang
ade satu ari.aku gi la jlan-jlan.pastu aku telihat seekor babi sdang menangis.aku pon meyape,aku tanye,knape ko nangis babi.babi tu jawab.aku nangis sebab anak aku ilang.aku pon kate.aku nmpak ank ko

1394: Manusia
Seorang budak yg berumur 5 tahun, Amir sedang berpikir tentang macam mana manusia bleh wujud kat bumi ni .Budak tu pun bertanyalah kepada orang yg pakar bagi dia , iaitu mak bapak die. Amir  

1395: Cara mengelak pencuri
Ini adalah mesej iklas daripada RMTVRADIOINTERNET. Cara mengelak pencuri: 1. Untuk rumah, pasang perangkap tikus sebanyak mungkin, letakkan umpan emas atau besi atau duit. 2. Untuk melindungi

1396: jakun beno
Pada suatu hari,pak pandir,mak andih,dan seorang anak perempuannya dari kampung pge ke kuala lumpo..sampai2 tu,dorang pge la ke shopping complex dlu..bila dorang masuk je,si pak pandir ni terlihat la

1397: Maharaja Azroq (Part V)
Alkisah... tayyib... mari kita perdengarkan alkisah... mari le be... Gonnnnnnnnngggggggg... Kacau bilau bergolak lg di bumi jenaka lawak ini... hampir semua umat disini sudah tidak tahan dgn an

1398: hidung besoo
pada satu hari azroq tangkap putri. simpan putri dlm kandang sma ngan ellouch. tapi putri sngt takt lalu masuk kat lubang hidung lelouchÉ

1399: TEKA TEKI 3
aku ada satu teka teki nih.1.dia king tapi bukan king. 2.dia askar tapi bukan askar3.dia adalah ilmuwan tapi bukan ilmuwan.ha jawab.!!

1400: Cara2 menakutkan hantu
POCONGHantu yg berbungkus mcm lepat pisang baru masak ni mmg mudah cara kelemahannya.Kita hanya perlu bukak tali pengikat di atas kpalanya dan tarik kain balutannya.Sudah tentu dia akan berasa malu s


Page 140 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]