Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1691: ayam&Lembu
Ayam  :  Manusia ni memang pentingkan diri sendiri! Lembu : Kenapa kau kata macam tu? Ayam  :  Tengoklah. Apa mereka buat kat aku! Lembu :  Hah! Buat apa pulak? Ay

1692: potong queue
Satu hari... sebuah  gedung mengadakan jualan murah.. berpusu-pusu orang ramai ingin memasuki  gedung tersebut... sehingga ada yang beratur seawal2nya... walaupun  gedung tersebut

1693: GUA AJAIB~~
Pada satu hari Bedah dan bapanya datang ke Kuala Lumpur dan pergi ke shopping mall... Anak beranak nie baru first time datang Kuala Lumpur, sebelum nie asyik dok memerap kat kampung... Jalan pun

1694: slow skit!!!!!!
Ada satu cerita, nak dengar tak?Ceritanya cam ni,Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambilmelihat keadaan keretanya yang kemek.hari dah nak masuk magrib, dia menjadi semaki

1695: di amazon
..pada suatu hari..Tiga rakan orang Eropah (Jason, Alex dan Mark) sedang membuat pengembaraan di hutan Amazon..tetapi malangnya mereka ditangkap oleh sekumpulan warga asli amazon..puak Cannibal..Ketua

1696: cita2 bila bsar nnti
Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka. Abu berdiri da

1697: Anjing Pintar
Dua orang perempuan sedang becerita tentang anjing-anjing mereka. Keduanya pun membesarkan cerita tentang binatang peliharaan mereka. Perempuan 1: Anjing aku hebat betul. Tiap pagi,dia tunggu pen

1698: anak dan bapak.....
Jamil pulang dari sekolah dan bercerita pada bapanya yang tidakpernah bersekolah.Jamil: Ayah, tadi saya dimarah oleh cikgu!Ayah: Kamu buat silap apa, Jamil?Jamil: Tadi saya tidak dapat menjawab pertan

1699: BABI HUTAN BERENANG
Nun jauh didalam hutan belantara terdapat 5 ekor babi hutan jantan. Ketika sedang berjalan-jalan mereka jumpa sebatang sungai. Diseberang sungai tersebut terdapat banyak pokok buah-buahan yang sedang

1700: gajah sarkas
pertunjukkan sarkas terkemuka berlangsung..... seorang gembala gajah sedang beriya2 menunjukkan kebolehan gajahnya... tetapi entah mengapa penonton tidak terhibur.... malah ada yg booooo lagi...


Page 170 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]