Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1781: derma darah
Amir seorg yg suka menderma darah. Satu hari adalah kempen derma darah dan dia pun nak dermalah. Dia pun baring dan darahnya disalur keluar. Masalahnya dia tak tahu kepada sape darah dia di tr

1782: Salah Rompak
Seorang pencuri sangat pakar merompak bank di mana kepakaran utamanya adalah memecahkan kod rahsia pintu lemari besi. Ia selalu bekerja sendiri tanpa dibantu anak buah atau asistennya. Suatu ketika, k

1783: GANASNYERRRR
KuBuKA GaNaS BaJu BiRuMu YgKeTaT,KuSeNtUh 2BuHmU DgNPENuH NaFSuKu,Ku JiLaT SuSuPuTiHMu Yg LeMaK BerKriM.NiKmAtIlAh BiSkUT 'OREO' Yg TeRHeBAt.HMmmHMm..BEsTnYa!! NaK?

1784: tekan tekan tekan
Tekan 1utk BAHASA MELAYU Tekan 2utk BAHASA CINA Tekan 3utk BAHASA INDIA Tekan lagiutkTAK RETI BAHASA   Tekan Lagi??Memang kau TAK RETI BAHASA!!

1785: tis tis tis
Engkau sungguh dinamis, sifatmu cukup piutis, gayamu selalu erotis, jiwamu sungguh romantis, caramu seperti celebrities… Tapi wajahmu seperti teletubies!

1786: lwk org cina
Anak cina di Tanya…Atuk apa nama? Quat Ngo RatMama apa nama? Quat Ley TerBapa apa nama? Quat Ray SingAbang apa nama? Quat Ley ParkTuu.. yang depan PC tu? Quat Ken Tut!

1787: Lawak agaknya kut??
Kisah seorang pemandu yang sesat di bandar Klang, bertanyakan seorang orang awam. Pemandu: "Encik tumpang tanya, encik tahu x KFC jalan Taiping kat mana?? Orang awam: oooo.. encik nampak x

1788: salah tempat
encik musa,seorang yang kaya menaiki kapal terbang..pramugari : maaf encik,ini bukan tempat duduk encik..tempat duduk encik kat blakang..nombor pun ada tulis kat tiket tu..encik musa:eh lantak aku la

1789: Bapak Aku!!!
Pada suatu hari, 3 orang budak sedang bersembang Budak A :Bapak aku teror Gunung kinabalu dya daki Budak B :Bapk aku lagi teror boleh berenang dari semenanjung ke singapura Budak C :Korang tau tak L

1790: pak pandir
Suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.  Entah macam mana di tengah perjalanannye tadi dia terjumpa seketul taik yang masih panas.  Tapi dia


Page 179 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]