Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

1801: Mencari Hidup Tenang
Satu hari semasa aku berjalan2 di kampung aku terjumpa seorg pemuda yg ditimpa masalah. Muka dia mmg serupa org mati bini jadi aku pun tegur dia. Aku: Kenapa dgn lu ni brader? mcm ada problem

1802: nak beli Tv
Ade sorg nama brader ni nama dia ape yerk.....ooo aku ingat nama dia Search. Satu hari dia pergi ke sebuah kedai letrik pasal nak beli tv. Pastu dia cakap kat tokey kedai tu.."Apek saya na

1803: Pencuri sempoi
di sebuah rumah kecil tingal lah seorang kakak dan adik lelakinya..yang sempoinya depa dua orang nie pencuri kecil-kecilan jerk..depa nak jadi yang lebih besar..depa x mampu so kena jadi yang kecik j

1804: kisah aku dengan Jin
nama aku Boyot, nama glamor aku Boy. aku nie budak yg miskin dan gemuk orang semua x suka cara aku makan nasi,setiap sejam 3 pingan nasi jugak habis.beberapa hari kemudian aku bosan ar,aku kuar ar uma

1805: lawak sin chan... blackwidow_23 (aku edit balik)
Guru dan Sin Chan... Soal Jawab Guru dan Sin Chan...  Guru : Kenapa awak lambat? Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda. Guru: Papan tanda mana ? Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan

1806: kacang ke ape nie
ini kisah benar berlaku..dulu di sebuah kampung ade ibu yang baru melahirkan anak ke dua anak pertama adalah kakaknya umur 2 tahun setengah,dan aku pergi ar lawat anak itu, comel owh.yang aku tak tah

1807: Ingatkan Aiskrim
haii, nama aku abu,aku umur 13 tahun masa itu,aku kat sekolah join kadet polis.selepas 2 bulan kena hemtam dengan seniur aku kena masuk kem peringkat sekolah.aiseh maklum lah kali pertama masuk kem

1808: soal jawab guru ngan shin chan
Guru dan Sin Chan... Soal Jawab Guru dan Sin Chan... Guru : Kenapa awak lambat? Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda. Guru: Papan tanda mana ? Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jala

1809: korek hidung
satu hari,amin dan ben kluar jalan2...ikuti prbualan dua org kwn tu amin:jom kita main ikut saya tau!!!!!! ben:no halll!!!! amin:tmpr pipi ben:tmpr pipi lama2 klamaan..amin trasal gatal d

1810: Semayang
amin, busuk ngan semon slalu melepak.....pak iman geram sngt nengok tige budak bgng nih lalu pak imam pon gi la kat dorang >Imam: Assalamualaikum sedara bertige. >amin, busuk,semon: Yo >Imam: koran


Page 181 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]