Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

2071: susu
ade sorang popuan nie die dah lapan puloh thn kahwin tapi x dapat anak. pada suatu hari, tiba2 die disahkan mengandung... die pon terlalu gembiralah kan lepas 9 bulan, die pon selamat melahi

2072: Org Sekarang semasa ramadan
org miskin:: hamba kembali setelah setahun merantau pak mat:: selamat datang ke kampung halaman org miskin:: hamba ingin berpuasa dan menyambut hari raya di sini pak mat:: hamba rasa tak perl

2073: TOM SI TOMATO
TOMATO:: aku nak jadi jutawan.... TOM:: oh..senang je tuu TOMATO:: macam mana? TOM:: jadi atlit...masuk olimpik dapat pingat emas dan dapat 1juta baru lah jadi jutawannn.... TOMATO:: ....ke

2074: senyum jerrr
percaye laaa.. jika dikutuk, anda senyum.. jika dimaki anda senyum.. jika dikata sundal anda senyum.. jika dikata bangsatttt, anda senyum.. anda adalah seorang yang . . . . . . ~pekak

2075: minum air
BEBERAPA HARI LEPAS,AKU DAN KELUARGA AKU PERGI MEMANCING DI SUATU TEMPAT.DI SANA AYAH KU MEMANCING LALU MENDAPAT 4 EKOR IKAN.IKAN ITUDILETAKKAN DI DALAM SEBUAH BOTOL.IBU KU MENGAJAK PULANG KERANA LE

2076: 3 budak
x tau lah korang penah dengar ke tak lawak nie. tapi ini aku wat sendiri. pada suatu ari, ade 3 orang budak name die bodoh, gaduh, dan otak. mase tu diorang tengah jln2. tiba2 gaduh hilang.

2077: dah besar pon x pandai sembahyang
ada sorang laki ni dia selalu rempit pastu dia insaf.pastu dia g balik rumah,isteri dia ckp pergilah sembahyang ikut lah imam.pastu dia g la sembahyang pastu dia g merayap sekejap(isap rokok)pastu dia

2078: lawak tatau...
cite ni tatau la lawak ke dak,nk mcm teka teki pon ade aku rase..tapi terpulang la ek.ok korang nk tow x knapa babi idong kemek??kerengga pinggang die ramping sgt n buah jagus biji dia kat luar..ok

2079: pengalaman ngeri terakhir
Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paiptidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. P

2080: Telinga
Johan dilahirkan tanpa kedua telinganya, tetapi walaupun cacat dia berjawatan tinggi di sebuah bank. Dia sangat marah kalu ada orang yang mempersoalkan tentang telinga.Satu hari dia mahu mengambil


Page 208 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]