Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

211: Karangan Hantu
Ni aku saspek nie org drjh1-2 yg buat karangan nie:-  

212: Entah pape
Kisah ni aku kutip dari pengalaman seorang pemburu masa aku outstation kat kuantan dulu...Tempat dia tinggal ni memang dekat ngan kampung orang asli dan dia ni memang dah ramai kenalan kat situ...ad

213: Surat Mr. Bean kepada Bill Gates
Yang Dihormati En. Bill Gates, Saya ada membeli komputer untuk kegunaan di rumah dan saya kenalpasti beberapa masalah yang mungkin Tuan terlepas pandang. 1. Di dalam sistem terdapat butang 'START' tet

214: Alhikayat badak dan monyet
Badak dan monyet (sape lagi bijak dan kejam??!)Alhikayat, dalam sebuah hutan ada seekor badak sumbu dan seekor monyet. Mereka ni memang tak pernah baik, selalu jer bertengkar..Pada suatu hari, sedang

215: Temuduga satu soalan
Seorang CEO ingin mencari eksekutif baru dalam syarikatnya. Dari beribu permohonan, hanya empat yang betul-betul menarik perhatiannya. Bagaimanapun beliau tidak dapat memilih antara keempat-empat oran

216: Lawak di pagi hari
Sepasang suami isteri sedang berborak-borak tentang puasa yang belum habis di ganti oleh si isteri. Bulan puasa makin menjelma.. Jadi wajibla si isteri itu tadi menggantikan puasanya secepat mungkin

217: Masjid
Pada suatu hari, ader satu kampung ni, dier nak minta derma untuk nak wat masjid kat depan kampung, dalam kampung tu,, ader 3 orang jerp yang kaya, ibrahim, musa ngan ali kaka... Orang kampung ni pown

218: bacela weh...
disebuah negara.. terdapat sebuah kampung namenye kampung denai lopak berdarah.. suatu ari telah diumumkan pade seluruh rakyat jelata bahawa akan diadakan satu pertandingan cerita yang paling panjang.

219: ujian
masa hari isnin saya dan kawan pergi ke sekolah bersama-sama kitorang ada ujian bahasa melayu.kitorang meniru sesama sendiri dah tengah berseronok cikgu berkata siapa dah siap boleh hantar lalu kitora

220: kelas tambahan
mas hari sabtu sekolah aku ada kelas tambahan kawan aku .Pada pukul 9:40 aku dan kawan aku pun pergi ke tandas kawan aku belari_larim untuk membuang air besar aku pun tungula masa pukul 10:40 kawan ak


Page 22 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]