Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

221: Dengan Penuh Senyuman
Dengan Penuh SenyumanSeorang pemimpin sebuah persatuan sedang memberi ucapan dihadapan sekumpulanahlinya berkenaan kewajiban membayar yuran persatuan dengan rela hati..."Adalah menjadi suatu penghorma

222: Dengan Penuh Senyuman
Dengan Penuh SenyumanSeorang pemimpin sebuah persatuan sedang memberi ucapan dihadapan sekumpulanahlinya berkenaan kewajiban membayar yuran persatuan dengan rela hati..."Adalah menjadi suatu penghorma

223: skandal doktor muda
Seorang lelaki yg jg merupakan seorang doktor muda merasa kurang selesa dengan apa yg terjadi di kliniknya.Dia pulang ke rumah dengan wajah sugul. Setibanya di rumah,dia merebahkan diri di katil,pikir

224: sian kat die
Di sebuah kampong di atas bumi di bawah langit. tinggal sebuah keluarga yang kurang senang  (daif) diaoang makn cukup le tak pernah mintak sedekah……. Pada bulan puasa, hanya ting

225: teka-teki
1.dalam byk-byk kenderaan, kenderaan ape yg ade 9 pemandu dan 1 penumpang? 2.binatang ape mcm gajah tapi die kecik? nk kate tapir pon bukan. 3.ade satu jambatan nie, jambatan nie kuat sekali, gajah la

226: Kirimkan Berita Dengan Segera
Seeorang wartawan telah pergi ke sebuah pusat peranginan untuk berehat..Setelah dua hari berada di pulau itu, tiba-tiba berlaku kejadian yang tak diduganya iaitu tempat itu telah dibom dan hampir 10 b

227: soal jawab....
aku nak tanye korang la.....kenape kalau korang buat citer pasal jin ... mesti diorang akan terperangkap dalam botol atau teko....kadang jadi haiwan la.......pastu korang mesti buat ...*aku akan tunai

228: LwK giLeeee.....
pengemar cerita lawak --> http://subang.co.tv/ <---> pehhhhhh.....lawak gileeeeerrrrr.....

229: AzIzI 2....
Al-kisah..... adalah satu kampung ni..nama kampung ni kampung ruat.kat kampung ni orang ramai idup aman dan bahagia...                       &n

230: BoDo NyE dAk........
Seorang murid yang baru berpindah sekolah ditanya oleh guru kelasnya..Guru : "Kamu ni murid baru kan ?"Murid : " Ya.. cikgu"Guru : "Nama kamu siapa?"Murid : "Man"Guru : "Nama panjang kamu?"Murid : " M


Page 23 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]