Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

221: kelas tambahan
mas hari sabtu sekolah aku ada kelas tambahan kawan aku .Pada pukul 9:40 aku dan kawan aku pun pergi ke tandas kawan aku belari_larim untuk membuang air besar aku pun tungula masa pukul 10:40 kawan ak

222: Dengan Penuh Senyuman
Dengan Penuh SenyumanSeorang pemimpin sebuah persatuan sedang memberi ucapan dihadapan sekumpulanahlinya berkenaan kewajiban membayar yuran persatuan dengan rela hati..."Adalah menjadi suatu penghorma

223: Dengan Penuh Senyuman
Dengan Penuh SenyumanSeorang pemimpin sebuah persatuan sedang memberi ucapan dihadapan sekumpulanahlinya berkenaan kewajiban membayar yuran persatuan dengan rela hati..."Adalah menjadi suatu penghorma

224: skandal doktor muda
Seorang lelaki yg jg merupakan seorang doktor muda merasa kurang selesa dengan apa yg terjadi di kliniknya.Dia pulang ke rumah dengan wajah sugul. Setibanya di rumah,dia merebahkan diri di katil,pikir

225: sian kat die
Di sebuah kampong di atas bumi di bawah langit. tinggal sebuah keluarga yang kurang senang  (daif) diaoang makn cukup le tak pernah mintak sedekah……. Pada bulan puasa, hanya ting

226: teka-teki
1.dalam byk-byk kenderaan, kenderaan ape yg ade 9 pemandu dan 1 penumpang? 2.binatang ape mcm gajah tapi die kecik? nk kate tapir pon bukan. 3.ade satu jambatan nie, jambatan nie kuat sekali, gajah la

227: Kirimkan Berita Dengan Segera
Seeorang wartawan telah pergi ke sebuah pusat peranginan untuk berehat..Setelah dua hari berada di pulau itu, tiba-tiba berlaku kejadian yang tak diduganya iaitu tempat itu telah dibom dan hampir 10 b

228: soal jawab....
aku nak tanye korang la.....kenape kalau korang buat citer pasal jin ... mesti diorang akan terperangkap dalam botol atau teko....kadang jadi haiwan la.......pastu korang mesti buat ...*aku akan tunai

229: LwK giLeeee.....
pengemar cerita lawak --> http://subang.co.tv/ <---> pehhhhhh.....lawak gileeeeerrrrr.....

230: AzIzI 2....
Al-kisah..... adalah satu kampung ni..nama kampung ni kampung ruat.kat kampung ni orang ramai idup aman dan bahagia...                       &n


Page 23 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]