Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

311: RM 2
SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

312: lawak lagu
ayah ke pulang dari kota ayah ku beli kan kereta kereta kecil wanr hitam boleh ku bawa ke hutan pon...pon...pon kereta kecil ku berbunyi mari la naik adik boleh lu bawa ke rumah nenek    

313: Rabun
zali sorg budak b'mata rabun tapi degil nak mampos xnak pakai cermin mate. satu hari kat pintu umah zali ade satu paku terkeluar siket dr kayu pintu tu. (macam pintu dah reput atau ketuk paku xbetol).

314: Piala Dunia 2010
Si Luncai dan Mat Jenin asyik bersembang pasal piala dunia 2010. Si Luncai : smlm Korea Utara kena 7 gol dgn Portugal. Mat jenin : aah, teruk kena dorang, gol Ronaldo tu sempoi kan? Tiba-tiba Pak Pand

315: LAWAK TAK JADI TAPI LAWAK
KISAH BENAR 2 ORG SAHABAT SEMASA LATIHAN PORU... JAM 4 PTG.. DALAM BARISAN DI PADANG KAWAD IAITU SM DAN BLACK... SM BERTANYA PADA BLACK..... SM       : Black... ko ada raket b

316: pelik nih....
seorang pelajar pintar melambungkan duit syiling dan menangkapnya lalu berfikir...   kalau kepala: aku nak tidur... kalau ekor: pergi tgk tv kalau tegak: dengar muzik kalau kekal kat udara: ulang

317: awek sial...
Berlaku perbualan antara sepasang kekasih...   Amir: saya tak kaya macam abu, saya juga tak mempunyai kereta sendiri macam abu...tapi saya sangat sayangkan awak!!! Fizah: saya pon sayangkan awak

318: Bengap...
Seorang penjaga rumah orang tua2 telah mengejutkan seorang pak cik yang telah tidur lena...maka berlakulah perbualan ini...   Penjaga: pak cik bangun pak cik.... Pak cik: ye kenapa?? (menjawab da

319: haremm
satu hari aku online facebook..tegur sorang mamat ni.tak la ensem sangat.tego simple ja..mudah ringkas dan padat..saksikan drama ni.."uit""apa uit uit??tak reti bg salam ka??kafir ka?""tak reti.aku

320: Kurang Senonoh....
Akhirnya Pak Ali yang sudah tua dimasukkan anak-anaknya ke rumah orang-orang tua. Baru saja dia masuk ke sana, seorang jururawat yang ayu sudah datang menemaninya duduk-duduk di anjung.Begitulah, mere


Page 32 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]