Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Bodoh Articles

801: 2 sukan yang dah pupus...
BOLASEPAK(bace towl2 bukan sepak=tendang,tapi sepak=lempang) acara bolasepak ini dimainkan semasa rakyat jelata Mesir meraikan hari lahir Raja Firaun mereka Ramses de third.pemain dikehendaki menyepak

802: merapu towl
Maka tersebutlah kisah memurid tahun 6 Mercedes menyambut hari guru.Masing-masing berebut-rebut nak bagi hadiah kat cikgu kesayangan mereka,Cikgu Markonah(kira-kiranya cikgu mithali le ni

803: makan...
Di suatu malam yang gelap, Ali sedang menuju ke gerai makan..maklum lah orang bujang. sambil beliau berjalan ke kedai makan, mata beliau melilau ke kanan dan kiri menikmati permandangan yang ada di se

804: ...suat dari perokok tegar...
Nama saye dulu fiQ(bukan name sebenar), saye mati ni sebab rokok. Tadi saye tulis warkah ini khas untuk anak-anak nage sekalian. Saye mule merokok ketika usia 12 dan mati sebab rokok pada usia 24. Dul

805: elek kne NOMPAK
1. Untuk rumah, pasang perangkap tikus sebanyak mungkin, letakkan umpan emas atau besi atau duit.2. Untuk melindungi kereta anda, langgar apa-apa agar kereta anda kemek, pancitkan tayar anda, beli rim

806: perempuan bogel naik beca
p/s : ny bukan citer lucah ea...     ade 1 pagi.. pompuan ny mang ta ske pakai baju + sua... then, p la nek beca... pak cik tu.............pak cik mane? yang bawak beca la bongok!! dye cam p

807: aaaa??
ehem erk,ah wah uhhh ahhhh waaaaa laaaaa aa ar aar  aaaaarg argh argh..!!........................................................... .......... .............. .........aha!!..... ...no..no..... e

808: lawak sadis 4 finale..!!
Kisah Mengarut Musim KeempatJam pukul lima petang,aku masih takde ape ape nak buat,kebosanan melampaui tahap maksima.jiwa aku mula memberonatakaku keluar rumah untuk lepaskan tekanan dalaman.aku bersi

809: lawak sadis 3...!!
Kisah Mengarut Musim KetigaSuhu pada pagi itu -8 k.aku terpaksa memakai baju sejuk 8 lapis.rumah aku sudah kelihatan macam peti sejuk la.air paip pun dah beku.dengan penuh marahnya aku terus keluar ke

810: lwak sadis bahagian 2..!!
Kisah Mengarut Musim KeduaJam menunjukkan pukul lapan pagi.habisss..aku terlambat ke sekolah.aku terus masuk kebilik air.aku gosok gigi dengan ganasnya.tiba tiba berus gigi itu terbenam di kerongkong.


Page 81 of 238
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]   [22]   [23]   [24]   [25]   [26]   [27]   [28]   [29]   [30]   [31]   [32]   [33]   [34]   [35]   [36]   [37]   [38]   [39]   [40]   [41]   [42]   [43]   [44]   [45]   [46]   [47]   [48]   [49]   [50]   [51]   [52]   [53]   [54]   [55]   [56]   [57]   [58]   [59]   [60]   [61]   [62]   [63]   [64]   [65]   [66]   [67]   [68]   [69]   [70]   [71]   [72]   [73]   [74]   [75]   [76]   [77]   [78]   [79]   [80]   [81]   [82]   [83]   [84]   [85]   [86]   [87]   [88]   [89]   [90]   [91]   [92]   [93]   [94]   [95]   [96]   [97]   [98]   [99]   [100]   [101]   [102]   [103]   [104]   [105]   [106]   [107]   [108]   [109]   [110]   [111]   [112]   [113]   [114]   [115]   [116]   [117]   [118]   [119]   [120]   [121]   [122]   [123]   [124]   [125]   [126]   [127]   [128]   [129]   [130]   [131]   [132]   [133]   [134]   [135]   [136]   [137]   [138]   [139]   [140]   [141]   [142]   [143]   [144]   [145]   [146]   [147]   [148]   [149]   [150]   [151]   [152]   [153]   [154]   [155]   [156]   [157]   [158]   [159]   [160]   [161]   [162]   [163]   [164]   [165]   [166]   [167]   [168]   [169]   [170]   [171]   [172]   [173]   [174]   [175]   [176]   [177]   [178]   [179]   [180]   [181]   [182]   [183]   [184]   [185]   [186]   [187]   [188]   [189]   [190]   [191]   [192]   [193]   [194]   [195]   [196]   [197]   [198]   [199]   [200]   [201]   [202]   [203]   [204]   [205]   [206]   [207]   [208]   [209]   [210]   [211]   [212]   [213]   [214]   [215]   [216]   [217]   [218]   [219]   [220]   [221]   [222]   [223]   [224]   [225]   [226]   [227]   [228]   [229]   [230]   [231]   [232]   [233]   [234]   [235]   [236]   [237]   [238]