Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

3 orang gila

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: musang
Word Count: 178
Date: Wed, 3 Dec 2008 Time: 6:02 AM
11 comments

Sebelum ni sure ramai dah tahu kisah 3 pontianak yag diorg cakap: Kau nampak tak kampung tu? nampak tak bandar tu? nampak tak tembok tu?

Kali ni tukar versi org gila pulak.

Ada 3 org gila baru terlepas hospital sakit jiwa.

OG1: Apa kata kita bertanding sape paling gila di antara kita?

OG2: Okey, aku ada cadangan. Sape yang cedera paling teruk pasal buat aksi gila dia paling gila.

OG3 : Boleh gak.

OG1 mula blah dan bila balik semula kepala die berdarah.

OG1: Korg nampak tak tiang lampu kat situ.

OG 2&3: Nampak!

OG1: Aku hantukkan kepala aku byk kali kat tiang tu!

OG2 tak puas hati so dia pun blah.Bila balik semula kaki dia berdarah.

OG2: Korg nampak kedai gunting tu?

OG 1&3: Nampak!

OG2: Aku curik pencukur kat situ pastu calar-calar kan kaki aku!

Kali ni OG3 pulak yang blah.Bila dia balik semula seluruh badan dia berdarah macam zombie.

OG 1&2: Nampaknya kita dah kalah. Ni apa kes ni?

OG3: Korg nampak highway tu?

OG 1&2: Nampak!

OG3: Aku buat-buat tak nampak.

 

 

 

Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Wed, 3 Dec 2008 at 9:47 PM, by zanish
    eeeeemmmmm....ok....

  • Thu, 4 Dec 2008 at 12:26 AM, by w0oFeR
    wahaha leh tahan2

  • Thu, 4 Dec 2008 at 12:00 PM, by awek_brutal
    hehehehehe.... ni org gler ker???? org kebal???? xmati2.....

  • Thu, 4 Dec 2008 at 12:45 PM, by aku_pown
    org2 gle 2 da mati la..yg tgh dok borak 2 roh2 dowg ar..

  • Fri, 12 Dec 2008 at 10:18 PM, by ale ale ???
    tah tah org yg buat lwk ni pun sama-sama gila!@#$%^&*()_+

  • Sat, 13 Dec 2008 at 2:01 PM, by velove
    musang gilerrr!!!!!!!!!!!

  • Sat, 13 Dec 2008 at 5:44 PM, by search
    lwk ni lbh trk dari lwk lain

  • Wed, 17 Dec 2008 at 4:21 PM, by musang
    3 org gila itu sudah dikenalpasti iaitu 3 org gila atas aku ni ha

  • Wed, 31 Dec 2008 at 5:19 PM, by eyra94
    same person

  • Mon, 9 Nov 2009 at 9:41 PM, by AMMARQ
    lebih kurang lehhh

  • Wed, 30 Dec 2009 at 8:49 PM, by gigi_biru
    FUCK OFF

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.