Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

ayat ayat...????

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: miley cyrus
Word Count: 271
Date: Fri, 9 Jan 2009 Time: 9:26 AM
9 comments

Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu?

Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni!

Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I.

Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala.

Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek.

Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?

Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.

Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.

Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok.

Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.

Kalau perempuan kata:
Ini motor abang ker?
Makna tersembunyi:

- kereta abang kene tarik ke...?
- MOTOR KAPCAI BURUK ADA HATI NAK BAWAK AKU. KALAU SUPERBIKE KE OK LAH.
- "ko gile nak suruh aku naik moto ni???!" Share this lawak:

About the Author


Rating: 2.0

Comments

  • Sat, 10 Jan 2009 at 3:57 AM, by budak_oren
    klakar sungguh!! XD

  • Sun, 11 Jan 2009 at 11:02 AM, by w0oFeR
    dh pnh bace dh ~

  • Sun, 11 Jan 2009 at 1:20 PM, by banyaketawa
    ye dh ader lam lawak umum

  • Sun, 11 Jan 2009 at 4:53 PM, by zanish
    macam-macam kajian ko..... ko ambik phD KE....

  • Sun, 11 Jan 2009 at 9:45 PM, by avast
    ehem2...

  • Mon, 12 Jan 2009 at 11:32 AM, by nick_asira
    a pnh bce tp rse nk bce lg....

  • Mon, 12 Jan 2009 at 5:27 PM, by aku_pown
    ade dlm magazine..bape taun dlu punye edisi da..tp xingat magazine pe..

  • Sat, 20 Jun 2009 at 9:44 AM, by mamaha09
    ko copy aku punya cite..ker..

  • Fri, 23 Oct 2009 at 8:26 PM, by Guest
    klakar kerw..4 me biase je.. x klakar sgt pown

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.