Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

gaduh,gila.otak

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ilovedota
Word Count: 52
Date: Sun, 29 Nov 2009 Time: 10:36 PM
11 comments

adalah tiga sahabat nie pergi berkelah bernama gaduh,gila dan otak.tiba2 sigaduh hilang.jadi sigila dan otak pergilah berjumpa polis.'encik polis,saya mao cari gaduh'sigila berkata.polis pun menjawab'kau mau cari gaduhkah !!?'.'ya' kata sigila.polis pun 'menjawab mana otak kau??'.sigila pun berkata'nie otak sebelah aku.polis:?? Share this lawak:

About the Author

im newbie.so kalo tak best atau dah ada jangan bagi coment yang teruk..


Rating: 2.0

Comments

  • Sun, 29 Nov 2009 at 10:39 PM, by :kacakness:
    owg da tao cite ny...

  • Sun, 29 Nov 2009 at 10:46 PM, by AzmanGuitarHero
    byk sgt la.....dari aku sekolah rendah lagi....sry bro cuba lagi...

  • Mon, 30 Nov 2009 at 9:26 AM, by gigi_biru
    ni bukan bro la man gitar, ni kan kaum2 bra..... klu newbie wa maafkan...xtahu lah budak2LJ yg len

  • Mon, 30 Nov 2009 at 10:00 AM, by Nazeratul Effah
    ada kesilapan dalam cerita ni...hehe..meh aku tambah ekk.... adalah tiga sahabat nie pergi berkelah bernama gaduh,gila dan otak.tiba2 sigaduh hilang.jadi sigila dan otak pergilah berjumpa polis.'encik polis,saya mao cari gaduh'sigila berkata.polis pun menjawab'kau mau cari gaduhkah !!?'.'ya' kata sigila.'kau gila'kata si polis lagi.sekali lagi sigila menjawab 'ya'.polis pun 'menjawab mana otak kau??'.sigila pun berkata'nie otak sebelah aku.polis:?? hek2..amcam..btol tak btol..huhu

  • Mon, 30 Nov 2009 at 10:01 AM, by Nazeratul Effah
    sory geng..aku ubah skit ja ceta mu ni.. hehe

  • Mon, 30 Nov 2009 at 10:08 AM, by mochx46
    eh, aku pon newbie gak pe.. ;)

  • Mon, 30 Nov 2009 at 10:21 AM, by gigi_biru
    nazeratul effah da sarapan?

  • Mon, 30 Nov 2009 at 10:25 AM, by Nazeratul Effah
    lom g gigi biru..hehe..nap nak blanja aku..huhu..

  • Mon, 30 Nov 2009 at 11:20 AM, by poker face
    amboi gigi buruk nak ngorat konon..cermin diri dulu lah baru fikir nk ngorat..paling ikhlas dari sya, tukar warna gigi tu dulu kikiki..

  • Mon, 30 Nov 2009 at 2:36 PM, by adeQmaNja
    SEINGAT AKU MSE AKU FORM 1 AG AKU BCE CTER NI... X LAWAK PUN........

  • Mon, 30 Nov 2009 at 2:44 PM, by not funny
    boleh la

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.