Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

laki kecut

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ambuk
Word Count: 137
Date: Sat, 4 Apr 2009 Time: 4:28 AM
0 comments

adeler kisah lelaki tua dah nak kecut, kawen sma pompuan muda. pompuan nie nak kan sangat anak, jadinya lelaki tua nie pun pegi jumpa doktor pakar. doktor tue pon bagi lah satu bekas yang ditutup. katanye simpan air mani koh dalam tu biar aku tengok subar ke tak. esok nya lelaki tua tu pon pegi ke doktor pakar tuh dgn bekas yg maseh kosong. dng hairan doktor tuh tanye lah! eh knpa kosong? saya cuba dgn tangan kanan tak bleh, tangan kiri tak bleh, jadi isteri saya yang muda tuh pon tlg lar. dng tangan kanan, kiri, mulut pon tak bleh. kawan isteri saya jgak tlgƒkanan, kiri, mulut maseh tak nleh. terkejut beruk doktor tuh! tanya nye ñeh kawan isteri awak pon tolong?î lelaki tua tu jawab ñiye, masih jugak kami tak bleh buka penutup tuh!î Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Sat, 4 Apr 2009 at 8:14 PM, by emperor lelouch
    ni bodo+bangang punya lawak!!

  • Sat, 4 Apr 2009 at 8:15 PM, by emperor lelouch
    dah ada la woi!ang pi balik la zaman kuno ang tu!

  • Sat, 4 Apr 2009 at 8:16 PM, by emperor lelouch
    the patient name is ambuk.he/she is still crazy!!

  • Sat, 4 Apr 2009 at 10:45 PM, by hasif
    i have read this "joke" before

  • Sun, 5 Apr 2009 at 6:23 AM, by KoRoK
    haha...papepon lawak ape

  • Sun, 5 Apr 2009 at 3:00 PM, by awek_brutal
    joker nieyh asal aner ek???? asal bhser dyer len jerk,,,,, pe2pon,,ader unsur suspen ah???? hik3,,,,,

  • Sun, 5 Apr 2009 at 8:31 PM, by pinkkygurlzs_13
    best sal ak x penah bce....

  • Mon, 6 Apr 2009 at 9:16 AM, by ambuk
    hahaÉaku tak tao lah dah ader sori beb

  • Tue, 7 Apr 2009 at 2:59 PM, by remy86
    dah bce tp ttp aku gelak..ok la tuh..

  • Sat, 11 Apr 2009 at 12:46 PM, by ambuk
    thanks remy

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.