Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

lawak sedih

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: mohammad fauzi
Word Count: 114
Date: Thu, 9 Jul 2009 Time: 12:21 AM
0 comments

kejadian ni berlaku kat kpg aku,waktu tu aku masih sekolah rendah lg.di pendekkan cerita ada satu famili ni diorang dah tua dan tak pernah bersekolah.mereka ada 4 org anak, 2 sekolah menengah dan 2 org lg sekolah rendah.suatu hari anaknya yang bersekolah redah td pulang dengan membawa keputusan perperiksaan masing2,dan ditunjukkan pd org tua mereka,apabila bapa mereka melihat dan membandingkan keputusan kedua-2 mereka dia tidak berpuas hati kerana seorang mendapat no1 dan seorang lg mendapat no33.lalu memarahi anaknya yang mendapat no1 td dgn membelasahnya menggunakan tali pinggang. si bapa:APALAH BANGANG SAGAT KAMU NI DPT NO SIKIT SANGAT,CUBA TENGOK ADIK KAMU TU WALAUPUN DIA MALAS TAPI NO PERPERIKSAANNYA BANYAK. Share this lawak:

About the Author

peace v dude.


Rating: Not yet rated

Comments

  • Thu, 9 Jul 2009 at 8:33 AM, by poker face
    hahaha...berapa banyk bangang la bapa mcm ni... bukan bapa fauzi ke?

  • Thu, 9 Jul 2009 at 4:18 PM, by aWek p0y0
    huks3,,,,tah pa pe,,,,,cperw nyerw bapak ah nieyh,,,,,,p law aq pat bapak cam nieyh,,,,,,ary2 aq leyh enjoy,,,,,whuah3,,,

  • Thu, 9 Jul 2009 at 6:12 PM, by .admin.
    .......

  • Thu, 9 Jul 2009 at 7:31 PM, by pinkkygurlzs_13
    urm... erk... hahahahaha...

  • Thu, 9 Jul 2009 at 10:07 PM, by justboycuz
    bapak ayam...??

  • Fri, 10 Jul 2009 at 5:34 AM, by mohammad fauzi
    bapak pd kawan aq la,aq ada 10 org adik beradik.

  • Fri, 10 Jul 2009 at 11:41 AM, by idadania
    bapak yg bangang

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.