Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Mesej

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: adikk123
Word Count: 249
Date: Wed, 11 Feb 2009 Time: 10:57 AM
0 comments

Malik dan Sham merupakan dua orang sahabat baik.Mereka belajar di salah sebuah universiti tempatan di Malaysia. Mereka ni memang sangat rapat. X kira kemana pergi, pasti berdua.Apabila ada asigment atau kerja berkumpulan, mereka juga tetap berdua.Lebih kurang isi dengan kuku la hubungan mereka ni. Tapi, bak kata orang tua-tua, sedangkan lidah lagi tergigit, macam tu la mereka.Suatu hari, mereka bergaduh besar atas sebab-sebab tertentu. Jadi mereka ni x bertegur sapa selama beberapa hari. Setelah beberapa hari berlalu, hati Sham menjadi lembut sedikit.Kebetulan pula, esoknya, mereka ada tugasan yang perlu dibentangkan dalam kelas. Jadi Sham pun menghantar sms kepada Malik untuk mendapatkan feedback dan perhatian kepada Malik. Smsnya lebih kurang begini:"Malik, esok kita kena bentangkan topik yang kita bincang hari tu ke?Yang kita bincang dengan Sarah n Emi?" Malik menerima mesej itu tidak lama kemudian.Malik masih bengang dengan Sham.Dia malas menjawab pertanyaan Sham, tetapi menghantar mesej yang bertaip:"Aku takde kredit!!Ko tanye Emi n Sarah!!" Malik menerima mesej tersebut, tapi tidak berputus asa lagi.Dia menghantar lagi mesej kepada Sham, yang lebih kurang begini tulisannya:"Kalu ko takde kredit, bagi aku nombor Emi or Sarah.Aku takde nombor dorang" Sham membaca mesej tersebut.Dia berasa sangat marah."Xpaham paham lagi ke mamat ni".Kata Malik dalam hati. Tapi dia membalas juga mesej tersebut:"Aku kata takde kredit, takde krdit la!!Ko tak paham bahase ke?Mane boleh send nombor dorang!!". Share this lawak:

About the Author

Kalu xlawak jangan marah


Rating: 3.0

Comments

  • Thu, 12 Feb 2009 at 12:21 AM, by Heiji
    intro pjg kan men.. tp lawak gak la.. lawak cam kapel ja aku tgk.. mcm manja ja.. hahaha

  • Thu, 12 Feb 2009 at 1:22 AM, by buahtimun
    eheheh lawak la jgak

  • Thu, 12 Feb 2009 at 1:41 AM, by musang
    cam gay je

  • Thu, 12 Feb 2009 at 10:24 AM, by wakekeke
    hohoho.. boleh la..

  • Thu, 12 Feb 2009 at 12:06 PM, by mekoo
    lucu siot..

  • Thu, 12 Feb 2009 at 3:39 PM, by bongek_108
    betol la musang.. macam gay jek.. fun reading it.. ;D

  • Thu, 12 Feb 2009 at 3:42 PM, by misteri
    tak ada rasa pa pa pon rasa mcm tak lawak...mcm lawak miley...

  • Thu, 12 Feb 2009 at 5:23 PM, by pevita
    hiks..

  • Thu, 12 Feb 2009 at 7:46 PM, by zanish
    msg last skali tu kan boleh kasi num.... cerdik sungguh ... bdk u konon.... aq sokong musang......

  • Fri, 13 Feb 2009 at 12:21 AM, by w0oFeR
    sokong u all ~ =P

  • Mon, 16 Feb 2009 at 12:50 PM, by azroq
    Ya, aku sokong jgak

  • Wed, 18 Feb 2009 at 3:27 PM, by ch3qy89
    hahah~

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.