Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

pontianak (gerenti tak seram)

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: husgreen
Word Count: 182
Date: Sat, 7 Mar 2009 Time: 6:10 AM
0 comments

pada suatu malam jumaat semasa *keliwon*. 3 org pontianak sedang mengadakan pertandingan menghisap darah.pontianak yg pertama pon memulakan pertandingan.5 minit kemudian dia pon kembali,mulutnyer di penuhi darah.dan dier berkata"dalam masa 5 minit aku boleh hisap semua darah orang kat kampung baru nie".pontianak yg kedua tidak berpuas hati terbang sepantas sebuah ferrari.2 minit kemudian dier kembali ,dari mulut sampai ke hidung berlumuran darah,dan berkata dengan gahnya"dalam masa 2 minit aku dah hisap darah sumer orang kat kuala lumpur nie".dan pontianak yg ke3 tidak berpuas hati!!lalu dier terbang lebih pantas daripada kilat.tak sampai 10 saat dier pon kembali.seluruh mukanya bagai dilumuri selaut darah.kedua dua pontianak yg lain tu berkata ngan serentak"wow...baper negara ko hisap darah orang nie".dan pontianak tu pon berkata"ko nampak tak tembok kat depan tu?"dan kedua dua pontianak tu berkata"nampak!".dan dier pon berkata"aku terlanggar dok tembok tu"dan kedua dua pontianak tu ketawa tahap cipan nak terberanak kembar 80.  Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Sat, 7 Mar 2009 at 7:23 PM, by Daun Bawang
    woi,ko copy yeee, aku pernah bace dah laaa.mesti ko copy dari blog lain

  • Sat, 7 Mar 2009 at 7:25 PM, by husgreen
    keliwon tu masa bulan mengambang eh...lupa lak nak tulis...he...he...he...

  • Sat, 7 Mar 2009 at 8:26 PM, by Heiji
    Attention: Please DO NOT post Lawak Basi (search before you post), spams, promoting links, or non-jokes. Let's work together to make this portal SPAM-AND-RUBBISH-FREE. Thank you for your cooperation hahaha...

  • Sun, 8 Mar 2009 at 12:59 AM, by wakekeke
    adadadadadadadadaaaaa

  • Tue, 10 Mar 2009 at 1:32 PM, by azroq
    adalah ada seadanya...

  • Tue, 10 Mar 2009 at 5:35 PM, by banyaketawa
    'pada suatu malam jumaat semasa *keliwon*'.. ni jer yg dtmbah..

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.