Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Tak Larat La

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: DaK_SLgR_KL
Word Count: 53
Date: Sun, 20 Sep 2009 Time: 4:49 AM
0 comments

Ada seorang anak datang kat ibunya di dapur.

Anak: Mak boleh tak puase?
Mak: Ish..

Maknya diam sahaja.

Anak: Mak boleh tak, tak puase?
Mak: Ee.. Ish

Mak dia buat-buat sibuk.

Anak: MAK BOLEH TAK PUASE!!?

Mak dia jawab..

Mak: Hish dah besar panjang dan berbulu pun tak nak puasa malulah la kat orang..

Share this lawak:

About the Author

Anak manja ni memang la dari kecik sampai besar sama ja hehe~ :)


Rating: Not yet rated

Comments

  • Sun, 20 Sep 2009 at 5:03 AM, by soon yee
    anak: mak boleh tak, tak puase? mak : baik kau nyah dri cni sblum aku tikam perut kau!!! mngacau ak bt koje kat dapo je! (si anak trus brlalu tnpa ucp trma ksih)

  • Sun, 20 Sep 2009 at 5:15 AM, by DaK_SLgR_KL
    Haha soon ye edit lawak aku lg lawak wuhaha!

  • Sun, 20 Sep 2009 at 5:26 AM, by DaK_SLgR_KL
    Haha soon ye edit lawak aku lg lawak wuhaha!

  • Sun, 20 Sep 2009 at 3:34 PM, by justboycuz
    brape kali nak ulang larr.... ko ke budak tu DaK_SLgR_KL ????

  • Mon, 21 Sep 2009 at 2:19 PM, by xxyy
    KEKEKEKE

  • Tue, 22 Sep 2009 at 3:36 AM, by medabee
    nice try

  • Wed, 23 Sep 2009 at 12:51 PM, by gigi_biru
    Anak:mak boleh tak,tak puase? mak dia jawab... hish dah besar pjg dan b'bulu pun taknak puase malulah kat org... bapak:(menyahut dr jauh)Hoi yg besar pjg dan b'bulu tu aku pya!! ntahapeapentah

  • Wed, 23 Sep 2009 at 1:57 PM, by shadow
    anak: blh tak pose ke?? mak: suhhhhhhhh! diam2 mak pun tak posa.....

  • Wed, 23 Sep 2009 at 8:30 PM, by bodarkcute
    anak: mk boley ak tak puase? mak: boley..(maknye menikam peru anaknye selepas ayahnye menyahut & rahsia tlah terbongkar karna die tak pose)menggedik k0 eh..baik kau nyah dri cni sblum aku k0 mampuih..!!! mngacau ak bt koje kat dapo je!

  • Wed, 23 Sep 2009 at 8:32 PM, by bodarkcute
    RALAT anak: mk boley ak tak puase? mak: boley..(maknye menikam peWot anaknye selepas ayahnye menyahut & rahsia tlah terbongkar karna die tak pose)menggedik k0 eh..baik kau nyah dri cni sblum k0 mampuih..!!! mngacau ak bt koje kat dapo je!

  • Fri, 25 Sep 2009 at 9:42 AM, by hans Haze
    anak :mak leh x pose?? mak :eh...ewah2,nak rase makn gigi sendri leh laaa.. back 2 old school

  • Fri, 25 Sep 2009 at 9:52 AM, by hans Haze
    anak :mak leh x pose?? mak :eh...ewah2,nak rase makn gigi sendri leh laaa.. back 2 old school

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.