Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

teka teki gile

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: miley cyrus
Word Count: 239
Date: Fri, 2 Jan 2009 Time: 7:43 AM
10 comments

Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2??
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu

Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha…

Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la… sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!

Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!

Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???
Teka.. teka.. kalo terer!
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar… hue hue hue!!

Teka-teki: Bulu bertemu bulu… kulit bertemu kulit… makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!
Jawablah kalau bijak sangat!
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!

Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.

Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.
Jawapan: lilin masa sambut ‘EPI BESDAY’

Teka-teki: Scorpion kaler apa?
Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!

Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???
Jawapan: Kerani

Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!

Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??
Jawapan: Sebab tak hujan… aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi… soalan bebudak pun takleh nak jawab!! Share this lawak:

About the Author


Rating: 2.0

Comments

  • Fri, 2 Jan 2009 at 9:22 PM, by asd
    lek ele.. ko dah jawab.. huhu _______________________________________ Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu? Jawapan: Penipu.

  • Fri, 2 Jan 2009 at 9:52 PM, by azizwan
    teka-teki: 4 kepala, 7 mata, 9 kaki.. apakah bendanya itu? jawapan: takde makna nye..

  • Fri, 2 Jan 2009 at 11:56 PM, by longranger
    mili,cuba ko teka apakah bendanya dia panjang2,bulat2, pastu kepala dia botak sampai licin,badan dia berotot,ada mulut takdak mata dan ada bulu kat pangkal...hah...apakah itu?org len klu nk jwb pun boleh..dialu-alukan..

  • Sat, 3 Jan 2009 at 1:51 AM, by myaries
    malu aq nk jwb... tkot salah.

  • Sat, 3 Jan 2009 at 9:51 AM, by aku_pown
    ermmmm...sume tekaki ni da de ler..layan jela..longlonger,jwpn die ko**..btol x??da itu je kuar dlm otak aku..huhu

  • Sat, 3 Jan 2009 at 5:08 PM, by zanish
    lalalalalaaa.....

  • Sat, 3 Jan 2009 at 6:41 PM, by w0oFeR
    lululululu ..

  • Sun, 4 Jan 2009 at 5:19 PM, by longranger
    salah jawapan ko akupun...cuba lagi..aku bagi klu ckit, kdg2 lembik kdg2 keras...

  • Mon, 5 Jan 2009 at 5:16 PM, by aku_pown
    btol la 2

  • Tue, 27 Oct 2009 at 12:33 PM, by Guest
    ade stu mate 3 kaki 2 kepale.... ape jawapan ny... hahah... jawapanny owang yg bute mate sebelah ngah main gitar ngn 2 kepale stu di bawah dan diats dnagn mempunyai kaki yg cacat.... wakakakaka... ske ati la.. aq ny soalan... hehehe

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.