Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

ULar sambungan

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: ambuk
Word Count: 149
Date: Mon, 20 Apr 2009 Time: 2:02 AM
0 comments

Sewaktu petang, ketika Azroq dan Ambuk sedang berjalan di padang rumput, Azroq terasa hendak kencing. Ketika Azroq kencing tiba-tiba seekor ular melompat dan mematuk "burung" Azroq. Azroq : Aduuuuuuuuuuuuuyaaaaiiiiiiiiii !!! Ambuk : Kenapa? Azroq : Aku dipatuk ular. Cepat telefon doktor. Dengan menggunakkan henpon, Ambuk menelefon doktor untuk bertanya.. Ambuk : Doktor, kawan saya dipatut ular. Apa yang mesti saya buat? Doktor : Ular jenis apa? Ambuk : Saya tak tahu. Panjangnya 1 meter berbelang hijau-kuning. Dokter : Ya... Ya... Ambuk : Macammana doktor? Doktor : Ular itu berbisa. Kamu mesti mengisap keluar bisanya. Kalau tidak kawan kamu akan mati dalam masa setengah jam. Ambuk menutup henponnya. Azroq yang sudah pucat lesi macam mayat bertanya apa jawapan doktor. Dengan lemah Ambuk memandang "burung" Azroq untuk seketika. Setelah lima minit kemudian Ambuk berkata : "Doktor kata nyawa kau hanya tinggal 20 minit lagi" tiba tiba dtg lah Putri yang baru habis mandi kat air terjun berdekatan: Putri: Azroq, aku akan selamatkan nyawa awak" Share this lawak:

About the Author


Rating: Not yet rated

Comments

  • Mon, 20 Apr 2009 at 2:21 PM, by azroq
    hero menang akhirnya... tima kasih putri, i lap u...

  • Mon, 20 Apr 2009 at 2:27 PM, by putri
    ye betul.... putri datang, lalu tolong sunatkan kamu berdua yang belum cukup umur ni.....

  • Mon, 20 Apr 2009 at 3:30 PM, by azroq
    wuhuhuhuhu...

  • Mon, 20 Apr 2009 at 4:33 PM, by X-Tigy
    ehh putri suke kat azroq

  • Tue, 21 Apr 2009 at 8:45 AM, by ambuk
    apa itu aku dengar? bunyi kompang lah!!! hehehe eh meh puti cium japÉ

  • Tue, 21 Apr 2009 at 10:26 AM, by pinkkygurlzs_13
    hahaha...

  • Thu, 23 Apr 2009 at 2:20 PM, by ambuk
    pinkky lawa lah ari nie, meh aku peluk sayang.

  • Thu, 7 May 2009 at 12:39 PM, by ila_90
    pape lah korang...

  • Sat, 9 May 2009 at 11:20 PM, by MaximilLeo
    dah adaÉbodo! dah basi

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.