Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Bengong ..

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: Syaurah
Word Count: 113
Date: Sun, 8 Aug 2010 Time: 12:50 AM
17 comments

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap nak masuk ke bilik
tidur bila tiba-tiba mereka terdengar suara anak bongsu mereka menangis.
Mereka pun pergi mendapat anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis..
Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan sekarang dia
takut akan mati sebab tertelan duit tu, lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat duit dalam poket
seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. Kemudian si ayah berpura-pura
membuat magik dan mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya.
"Ha, kan ayah dah keluarkan ni." Si anak teruja dan terus berhenti menangis.
Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan menelannya
lalu berkata, "Buat lagi sekali ayah."

Share this lawak:

About the Author

xtaw ler klau dah ad...


Rating: 4.0

Comments

  • Fri, 13 Aug 2010 at 5:57 PM, by Melly
    hahahaa~ bole la, tpi nie da sah, copy paste.....

  • Fri, 13 Aug 2010 at 7:50 PM, by Syaurah
    huhuhu .. tkantoi sudaa..

  • Sun, 15 Aug 2010 at 8:16 AM, by momoKiy
    don't copy-copy larr syaurahhhhh!!!!

  • Sun, 15 Aug 2010 at 11:51 AM, by Syaurah
    da xde idea maa ... cmtu ler jdnyer..

  • Mon, 16 Aug 2010 at 10:45 AM, by cutedevil69
    cube ag k..huhu..

  • Mon, 16 Aug 2010 at 2:15 PM, by minyakshell11
    boleh tahan ugak lawak nie 5 sen tu ade 2 jadi 10 sen lagi satu camne ayah die jadi orang magic??/

  • Thu, 26 Aug 2010 at 5:59 PM, by emma
    ayah boleh masuk rancangan fuyoo magic la...

  • Fri, 27 Aug 2010 at 11:58 PM, by ss
    ada kesan...

  • Sun, 29 Aug 2010 at 12:28 PM, by ciklipas
    errr

  • Thu, 2 Sep 2010 at 1:23 AM, by awek_comel
    hehe..

  • Fri, 3 Sep 2010 at 6:39 PM, by adhi jahat
    ok lar lwk ni. . .dari takde lawak. . .komen jer pndi ! ape pown tak bley. . .buduh !

  • Mon, 13 Sep 2010 at 2:04 AM, by riena_tomato
    emm~

  • Sat, 4 Dec 2010 at 12:57 PM, by Ha_Im
    ape nye anak la...

  • Sat, 19 Feb 2011 at 3:14 PM, by anakjatimalaysia
    da basi da....uwekkk..sakit prut aq sbb da basi..

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.