Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

Lawak Rambut Perang

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: awek_comel
Word Count: 165
Date: Thu, 2 Sep 2010 Time: 2:24 AM
22 comments

Seorang gadis berambut perang telah pergi ke

sebuah kedai elektronik..

 

Gadis    : Saya ingin menbeli TV ini..

Penjual : Sorry, barang ini tidak di jual untuk orang berambut perang..

 

Gadis berambut perang itu segera bergegas pulang dan terus menyembur

rambutnya. Lalu dia pergi semula ke kedai tadi dan berkata kepada

penjualnya..

 

Gadis    : Saya ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

 

Gadis itu berfikir..

"Oh, dia masih mengenaliku'..lalu gadis itu melakukan perubahan

100% kepada dirinya. Dia memotong rambutnya dan mewarnakannya

dengan warna baru, memakai pakaian baru dan kaca mata besar.

Gadis itu menunggu beberapa hari, lalu dia pergi semula ke kedai itu..

Dia pergi ke penjual itu dan berkata,

 

Gadis    : Aku ingin membeli TV ini..

Penjual : Sorry, tidak dijual untuk orang berambut perang..

 

Kerana kecewa gadis itu bertanya..

 

Gadis    : Bagaimana kamu tahu aku yang berambut perang..

Penjual  : Kerana ini bukan TV tapi Microwave..

Share this lawak:

About the Author

hye all..

i'm newbie here..

sori kalau lawak ni dh ada..


Rating: 0.0

Comments

  • Thu, 2 Sep 2010 at 3:03 AM, by arashi
    xphm sgt r..

  • Thu, 2 Sep 2010 at 8:49 AM, by mia
    yele.. maafkan.. x lwk sngt r.. cube lenkali ye... penat je ko tulis byk2.. heee..

  • Thu, 2 Sep 2010 at 11:31 AM, by Dark Angle
    xlwk,sb ko awek comek jd d maafkan..hurm

  • Thu, 2 Sep 2010 at 2:38 PM, by oresanjou
    ni sorg lagi... awek oh awek dgr sni eh..lawak camni dh blambak kt LJ nih,yg replay pn dh bnyk....

  • Thu, 2 Sep 2010 at 7:38 PM, by yuyu_rosea
    huhu. .

  • Thu, 2 Sep 2010 at 8:31 PM, by whosmanz
    bleh la....

  • Fri, 3 Sep 2010 at 1:51 PM, by awanITAM
    huhu... at least she try..

  • Fri, 3 Sep 2010 at 6:37 PM, by adhi jahat
    owg yg bodo jer tak phm citer ni. . .hakhakhak. . .

  • Sun, 5 Sep 2010 at 2:12 PM, by kenichi.here
    nape ...aku xpaham

  • Mon, 13 Sep 2010 at 2:01 AM, by riena_tomato
    aku tak faham nak gelak bhgian maner~

  • Mon, 13 Sep 2010 at 2:03 AM, by riena_tomato
    oh aku dah faham lain kali jgn alh bhsa~wat pwning jer~

  • Mon, 11 Oct 2010 at 12:43 PM, by bonyvone_myzone
    OOOO.... mybe, org ne nak ckp yg hnya org rambut perang jer yg anggap microwave tu tv.... n myb die nak ckp rambut perang ne bahlol!

  • Thu, 18 Nov 2010 at 5:22 AM, by koking
    ngarut

  • Sun, 19 Dec 2010 at 12:36 AM, by dakkecik
    ahh xphm r/..

  • Thu, 30 Dec 2010 at 4:18 PM, by djgurl
    lalala

  • Sun, 13 Mar 2011 at 6:13 PM, by Imran 3
    bodoh!!!!!!!!! tak best pon.......

  • Wed, 30 Mar 2011 at 8:49 PM, by anak puat
    woi2!!!ape n i???ni la lawak yg pertame kali wat aku xgelak terbahak bahak

  • Fri, 22 Apr 2011 at 8:33 PM, by nas
    sume tak paham..tp aq sorang je paham..kirenye akulah paling pandai kat sini..hahaha

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.