Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

91: Nor Pasti Sedap
Sebuah Syarikat terkenal telah disaman 200 juta kerana menipu rakyat. Dalam penghakiman itu "Adalah didapati Syarikat Nor Pasti Sedap telah menipu rakyat kerana serbuk masakan yang dijualn

92: Lawak Seram
Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak. Memasing nak nunjuk siapa yang paling terer. Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan tunjuk sapa paling power. Pontianak yang paling muda diberi k

93: Leg Jaws

94: Samak Hidung
Imran : Man, apasal setiap kali nak solat kau basuh hidung kau dengan air tanah? Man : Laa, takkan kau tak tau, aku kan kena selsema babi..... Imran : ??????

95: TAhil babi H!N!
haii kwan ehkk....npe niee broo kwan plak berkate oyoyyoo what up broo aku keno H!N! uhuhuhuh babi spai berak x henti uhuhuh makam nasi glojok2 xzxzzzzzzzzz

96: Ramalan
Suatu hari, diadakan satu pertandingan Meramal Masa Depan peringkat negara. Pemenangnya ditetukan melalui cara berapa jauh kedepan dia boleh ramalkan. Peserta Thailand : " Ramalan saya ialah, pa

97: Pelancong Taiwan
Seorang pelancong dari Taiwan, pertama kali menjejakkan kakinya ke Malaysia. Ketika di KLIA,  dia sampai ketempat untuk pengesahan kemasukkannya ke negara ini, iaitu Imegresen. Setelah menyerahka

98: Besar Punya
Sarina adalah salah seorang pengacara di sebuah stesen tv. Beliau mengacarakan sebuah rancangan wanita di tv. Pada suatu hari beliau  telah ditugaskan untuk menemuramah orang ramai d

99: syaqi anjing
syakikikikikikikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggggg

100: teka teki teka teloq
haaaa... benda ni susah sangat nak dapat..tapiiii bila dah dapat,,senang je kita buang...


Page 10 of 21
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]