Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

91: Lawak Seram
Maka tersebutlah kisah perihal 3 ekor pontianak. Memasing nak nunjuk siapa yang paling terer. Mereka pun mengadakan sebuah pertandingan tunjuk sapa paling power. Pontianak yang paling muda diberi k

92: Leg Jaws

93: Samak Hidung
Imran : Man, apasal setiap kali nak solat kau basuh hidung kau dengan air tanah? Man : Laa, takkan kau tak tau, aku kan kena selsema babi..... Imran : ??????

94: TAhil babi H!N!
haii kwan ehkk....npe niee broo kwan plak berkate oyoyyoo what up broo aku keno H!N! uhuhuhuh babi spai berak x henti uhuhuh makam nasi glojok2 xzxzzzzzzzzz

95: Ramalan
Suatu hari, diadakan satu pertandingan Meramal Masa Depan peringkat negara. Pemenangnya ditetukan melalui cara berapa jauh kedepan dia boleh ramalkan. Peserta Thailand : " Ramalan saya ialah, pa

96: Pelancong Taiwan
Seorang pelancong dari Taiwan, pertama kali menjejakkan kakinya ke Malaysia. Ketika di KLIA,  dia sampai ketempat untuk pengesahan kemasukkannya ke negara ini, iaitu Imegresen. Setelah menyerahka

97: Besar Punya
Sarina adalah salah seorang pengacara di sebuah stesen tv. Beliau mengacarakan sebuah rancangan wanita di tv. Pada suatu hari beliau  telah ditugaskan untuk menemuramah orang ramai d

98: syaqi anjing
syakikikikikikikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggggg

99: teka teki teka teloq
haaaa... benda ni susah sangat nak dapat..tapiiii bila dah dapat,,senang je kita buang...

100: Bijak Matematik
Seorang cikgu masuk ke dalam bilik darjah.Cikgu : Hari ini kita akan belajar mengira..Murid-Murid : Baik cikgu..Si guru mula bertanya kepada salah seorang muridnya, AhmadCikgu : Ahmad, jika 1 biji tim


Page 10 of 20
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]