Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

121: nasihat
"Mengapa tak seperti kawan sebaya kau?" Seorang atuk tegur cucu dia yang tak cemerlang dalam peperiksaan. Atuk: "Tengok kawan-kawan sebaya cu, semua lulus tinggi-tinggi. Cu ini asyik internet, tv atau

122: berlagak
4 org duduk bertentangan di dalam sebuah keretapi.. seorang warga amerika, seorang kongo, seorang bangladesh dan seorang malaysia..sedang dalam perjalanan, warga amerika tu mengeluarkn 100 us dollar l

123: kisah ali orang gila kg pinang
Al-kisah…..adalah satu kampung ni..nama kampung ni kampung pinang 18 batang. Kat kampung ni orang ramai idup aman dan bahagia. Dalam kampung yang aman ni..adala sorang laki ni. Nama dia Ali (nama s

124: PENJAGA G0L
salwa baru sahaja memulakan sebagai guru kaunselingdi sekolah rendah....dia smangat memberi nasihat kepada  pelajar di skolah itu....... pada masa rehat,,dia ternampak se0rang bdk sedang dud

125: erti politik
Seorang murid sekolah rendah mendapat kerja rumah dari gurunya untuk menerangkan erti “politik”. Kerana belum memahaminya, ia kemudian bertanya kepada ayahnya apa erti “politik” itu. Ayah

126: Lu Fikirlah sendiri
Andai Malaysia diserang seperti negara Timur Tengah yang lain.... Apabila negara-negara Timur Tengah yang lain dilanda peperangan atau diserang oleh askar Amerikanos yang ANGKUHZ, SOMBONGZ & BODOZ...

127: Ujian.....
Alkisah pada suatu masa, di sebuah hospital bersalin di Amerika. Maka ada le dua orang ibu yang melahirkan sorang anak lelaki dan sorang lagi anak pompuan. Masalahnya, kedua-dua ibu tadi, mengaku yang

128: Manusia. Malaikat Atau Syaitan
Manusia - Eh, dah subuh dah? Malaikat - bangunlah wahai anak Adam, tunaikan solat subuh mu ... Syaitan - Alahhhhhh, kejaplah, ngantuk ini...awal lagi nie?.Z z z z..... Manusia - Nak makan,

129: Mana peginyer duit lagi singgit ???
Ada 3 orang member kamcheng pegi becuti kat pulau tioman... Sampai kat sana, dia orang pun pegi laa cari resort tempat persantaian dia orang barang semalam... Cari punya cari.... last-last dapat laaa

130: Nak makan free
Seorg lelaki terlupa bawak dompet. "Aiseh... macam mane nak bayar sup ni...." Sekali dia dapat idea. Dia letakkan rambutnya ke dalam sup nya. "Bos! ada rambut kat sup saya! Sa


Page 13 of 21
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]