Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

141: Lawak Budi Bahasa Lrt
Seorang gadis cantik menaiki LRT yang sangat penuh sesak. Gadis itu berdiri betul betul didepan seorang pemuda. Seketika kemudian pemuda itu bangun, namun belum sempat pemuda itu berkata apa apa, gad

142: Monyet
Kalau kita letak monyet depan awak......orang akan cakap monyet awak.....tapi kalau kita letak monyet belakang awak....orang akn cakap AWAK MONYET......Huhuhu....harap2 menjadi la lwak ni ye.....Mekku

143: NTAH
kindly read it slowly

144: Setonggeng Angin Kentut
Pada jua saat orang terdesak mencari teman hidupAku pula menyendiri menghitung gembiraPabila mereka gah bercerita tentang teman hidup - aku terngangaPabila mereka gah bercerita kisah kau cantik aku k

145: Aku yang PENYAYANG
Aku nak tanye korang, law korang dah sayang, sanggup ke korang menyakitkan dia? Aku pompuan, hati cepat lembut. Aku dah tak kisah walaupun dia menyakitkan aku. Kadang – kadang aku memang rasa mcm

146: Lailatul qadar
"Lepas basuh pinggan, ikut Abah pergi masjid," kata Abah separuhmemerintah.Aku memandang kepada Emak. Emak angguk sahaja. Maksudnya emak mahu aku ikutAbah solat subuh ke masjid. Jangan mel

147: Loya Tekak Aku
Pandir tgh smbang dgn kwnnya, Kaduk ttg cita2 mereka.... Ikuti perbualan bodoh dua Legenda Pak Malaysia   Pandir: Ko ada cita2 x Kaduk? Kaduk: Apa pulak xdenye Pandir? Aku klau bleh nk s

148: saman anda
salam, kepada mereka yang rasa nak check saman,sila klik di SINI yang tiada lesen pun mungkin kena saman tau .. baik korang check..check guna no kad pengenalan..saya dah check tadi. saya k

149: teka ek!!!!!!!!
apa persamaan d dlam 3 kenyataan d bwah?1:ubi tumbuh akar2:pmpuan mengandung3:pncuri kena tngkaperm..........klu dier.....apa ek...erm.....korang teka lh dulu.......korang terrer kn?kn?kn?kn?

150: Bangla Gila
ada lah sepasang suami isteri yang baru kahwin tinggal berjiran ngan bangla gatal..suami tu keja polis,isteri pula suri rumah..Pada malam pertama diorang, si suami dah buat macam2 persediaan untuk &q


Page 15 of 21
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]