Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

151: c Bisu c Buta c Pekak
Aku ada satu teka-teki y sampai skunk pun xde shaper y leh jawab..lau korunk bijaksana dan handalan sila mencuba nasib... Camni... Adalah 3 org ni sekawan. Sorg buta, sorg bisu n sorg ag pekak.

152: Fakta Sejarah yang takda dalam buku Sejarah Tingkatan 5
FAKTA 1: Puteri Gunung LedangSetelah dikajiselidik melalui sebuah perkuburan yang terdapat dipinggir Gunung Ledang, terdapat kesan-kesan peninggalan dan bukti yang menunjukkan mayat di dalam kubur ter

153: pantun lawak
Buah cempedak di luar pagarAmbil galah tolong jolokkanKenapa kau nak jolok pakai galahSebab cempedak tu dah jatuh kat luar pagar .Kalau ada sumur di ladangBolehlah hamba menumpang mandiPatutlah bau ba

154: 20 cara untuk jadikan roommate anda gila
Bengang dengan roommate? Tak tahu apa nak buat? GEt ready for the payback time...1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke

155: Hina sangat ke mamat nih
Kisah ni memang terjadi btul kat aku. Perkara nie jadi 6 thn lepas, esok tuh nak puasa ler, aku ingat lagi.. sebab tuh sampai laa nie aku cukup takut nak berkawan dengan awek yang lawa-lawa. Seha

156: GERUN.....
Sebuah kisah benar yg terjadi dan tak dapat dilupakan oleh penulis sepanjang hidupnya! Pesanannya, Hati2lah bila masok ka tandas dan pandang sekeliling dan baca doa masuk tandas supaya anda tidak meng

157: Siapa Yang Dapat...?
Idea di malam Khamis...

158: Wong Ah Beng di pusat beli belah
Ini adalah wa punya pemerhatian terhadap perlakuan social yg seling boleh dilihat di pusat2 membeli belah di tanah ayer..Awek cun + balak hensemIni couple rileks sahaja. Tiada menunjukkan public affec

159: Tiga Kali Jer Curang, bang..
Pada satu malam, ada pasangan yg agak berumur sedang makan malam dengan romantiknya bagi menyambut ulangtahun perkahwinan mereka yg ke 50 tahun.Suaminya, seorang Tan Sri dan bekas ahli politik mula be

160: Isteri sakit jantung?
Salman (bukan nama betul) pulang dari kerja satu petang dan terdengar suara isterinya dalam bilik mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian.&


Page 16 of 20
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]