Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

161: Isteri sakit jantung?
Salman (bukan nama betul) pulang dari kerja satu petang dan terdengar suara isterinya dalam bilik mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian.&

162: Don't worry, I got a lot of XXX in my country
Masa aku balik dari Singapore menaiki keretapi adalah tiga orang yang duduk bersama, dua didepan aku satu kat sebelah. Yang kat depan aku ni, orang American dan disebelahnya orang Cuba. Sebelah aku pu

163: Disko XYZ
Seorang lelaki dalam keadaan kelam kabut, masuk berjumpa seorang teman yang boleh dipercayai untuk meminta nasihat."Bini aku dah berlaku curang terhadapku. Setiap malam dia ke Disko XYZ untuk men

164: Baik, Buruk, Parah
Dalam hidup selalu ada perkara yang dinilai baik, buruk dan parah.Berikut beberapa contohnya.Baik: Isteri Anda mengandung.Buruk: Anak Anda kembar lima.Parah: Padahal Anda sudah menjalani vasektomi tig

165: Otak seorang mat Rempit
Pada suatu hari, seorang mat rempit yang aktif dalam perlumbaan haram telah mendapat habuannya. Kemalangan itu begitu ngeri hingga sebatang besi telah tercucuk di kepalanya. Menurut doktor, jika besi

166: Susahnya nak mencari bakal isteri
Kalau bakal isteri seorang guru. Alamatnya, kat rumah akan bising kot. Mana taknya, dilayan kita macam anak murid. “Kamu, jangan baca suratkhabar. Sila ke dapur untuk membantu saya!”. Dengan suara

167: Pantun Dilema Kahwin
Kucing berlari dua tiga, seekor sembunyi dalam kain, Umur baru dua puluh tiga, mak dah bising tanya bila nak kawin. Ikan haruan masak lemak, tersekat tulang di anak tekak, Tak cukup dengan mak, makcik

168: Apakah hobi rakyat Malaysia?
Sudah tentu bukan membacaSebab perpustakaan lengang sentiasaKalau adapun baca novel cintaAtau baca Mangga dan MastikaBacaan ringan yang merosak mindaHabis apa dia hobi mereka?Dulu asyik bela ayam ser

169: Fakta hampir benar
1. Kondominium tidak ada kena mengena dengan kondom. Tetapi di kondominium kita boleh dapat banyak kondom terpakai.2. Aurat dan urat adalah dua benda yang berbeza. Namun begitu, apabila melihat perem

170: Nak Rogol Semua
Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sang


Page 17 of 21
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]