Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

61: insaf terus....
Seorang ustaz mengajar tentang seksa dan balasan yang diterima oleh Syaitan dan Iblis diakhirat nanti.Ikutilah perbualan mereka. Ustaz:mereka(Syaitan dan Iblis) ini akan dimasukkan didalam neraka

62: Lawak iblis
Pada suatu hari Karim telah di tangkap kerana mencuri. Hakim : Encik Karim, anda didapati bersalah kerana mencuri. Anda dihukum penjara 2 tahun. Karim : Tuan hakim, saya tidak bersalah kerana iblis te

63: teka teki 9
Teka-teki: Scorpion kaler apa?Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!

64: teka teki 5
Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???Teka.. teka.. kalo terer!Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!

65: Mengandung...
Seorang lelaki yang badannya gendut naik kereta api. Penumpang sangat penuh maka lelaki itu terpaksa berdiri. Dia merasa ada yang menyenggolnya lalu lelaki itupun melihat kebelakang. Ada seorang ib

66: Taktik Rompakan Di Lebuhraya Guna Telur Ayam!
Ni aku ada dengar satu cerita. Nak kata baru tu tak jugak lah. Cuma sekadar peringatan buat kita semua, supaya sentiasa berhati-hati walau di mana kita berada. Kisah ni terjadi sewaktu member kepada m

67: Panas
Melodi : I dengar u dah cerai ? Artist : Aah, cerai susu... Melodi : I dengar husband u main kayu tiga Artist : Aah, main kayu konda kondi.... Melodi : I dengar u ada gossip dengan VIP Artist : Aah, V

68: Flower Horn
Ini kisah benar yang berlaku di Bekok, Labis, Segamat. Gua baru aje dapat citer ni melalui kawan gua.   Alkisahnya, suatu ketika dahulu... ada satu keluarga cina ni. Si Abang ni baru je beli ikan

69: ayam
aq xnak jawab sekarang,nak bagi chace kat korang.

70: Klinik Ngeri
Seorang doktor yang sedang bengang kerana tidak dapat gaji bulan 3 telah mendapat seorang pesakit di kliniknya pada bulan 4.Kita ikuti kisah mereka di dalam bilik doktor:-Doktor: Sakit apa?Pesakit: Sa


Page 7 of 20
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]