Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:


Lawak Kontroversi Articles

81: oranG luar
ehem2.. hehe.. BERITA SENSASI!!!!!! 12haribulan- di sebuah jalan yg agak sunyi didpati ada seorng yg amat gnjil.... menutrut pihak polis pada mulanya mereka melihat satu kejadian yg amat gnj

82: Ape Dah Jadi
Korang nak tau ke, ke mana dah perginya org2 penting dlm LJ ni yg pernah memeriahkan laman ni suatu ketika dulu?..sya telah membuat pencarian secara rawak semlm dgn bantuan org ramai, interpol

83: Mari Gelak
1. Hahaha/Ahaha - untuk lawak2 normal..  lbh kurang general use..- contoh ayat: aku blom mandi lagi laaa harii ni.. ahaha.. ehh, lawak aku ni lawak normal kan..?? hahaha/ahaha 2. Hehehe/Eheh

84: Undang-undang terbaru
Orang di era zaman sekarang semuanya keras kepala (tak la sampai ke semuanya sekali), mereka-mereka ini menyukai undang-undang yang di buat sendiri sampaikan undang-undang yang kerajaan buat mereka t

85: Lelaki Wanita
Lelaki:1. Pandu ke bank, parking dan berjalan ke mesin ATM2. Masukkan card3. Tekan number PIN dan jumlah yang dikehendaki4. Ambil duit, card dan receiptWanita:1. Pandu ke bank2. Matikan enjin keret

86: Pengemis dan Ahli Perniagaan
Setelah sepuluh tahun mengemis, seorang pengemis telah berjumpa dengan Ahli perniagaan yang pernah menolongnya ketika kelaparan dahulu. Pengemis : Ehh, tak silap saya awak yang bagi saya wang set

87: Banduan dan Polis
Suatu hari, disebuah penjara, telah diadakan pertandingan bola sepak antara anggota polis menentang banduan yang ditangkap kerana kesalah mencuri dan menyeluk saku. Ketika waktu rehat, pihak polis te

88: pengumuman raya
assalmualaikum w..................saya sebagai pemegang mohor besar raja-2 dari kerajaan lj,telahpun mendapat perkenan bagi mengistiharkan,hari raya akan dilanjutkan dan jatuh pada hari deepavali akan

89: My Apologies
Kepada sahabat2 semua di LJ,saya pribadi dan atas nama bangsa saya (Indonesia) ingin minta maaf atas perkataan ataupun tindakan dari saudara sebangsa saya yg mungkin pernah menyakiti hati sahabat semu

90: Pengebom Berani Mati
Akibat kemarahan rakyat Indonesia terhadap Malaysia, seorang pengebom berani mati telah meletupkan KLCC. Sebelum beliau meletopkan KLCC, beliau telah menari Tarian Pendet, sambil menangis hu, hu, h


Page 9 of 21
[1]   [2]   [3]   [4]   [5]   [6]   [7]   [8]   [9]   [10]   [11]   [12]   [13]   [14]   [15]   [16]   [17]   [18]   [19]   [20]   [21]