Lawak jenaka . com

Welcome Guest

Search:

LELAKI HANDSOME VS LELAKI TAK HANDSOME

Share this lawak:

View PDF | Print View
by: mira luv am
Word Count: 242
Date: Tue, 23 Nov 2010 Time: 11:49 AM
10 comments

LELAKI HANDSOME VS LELAKI TAK HANDSOME

Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam
pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg
diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero
filem!
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang
diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan
tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok
saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus... penuh
kasih sayang
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus
menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak handsome bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki handsome tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya
tersebar
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya
ya?...

kalau lelaki handsome menuang air ke gelas
perempuan
perempuan akan cakap: ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas
perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang
begitu....

kalau lelaki handsome bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to
cry on
kalau lelaki tak handsome bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan
ni?

heheheheh.....

Share this lawak:

About the Author

AQ NEWBIE SNI... MINTAK ABG2 N AKAK2 OTAI SUMER TNJUK AJA.. HEHE.. JGN LA MAKI2 KALAU XLAWAK.. BERIKAN KOMEN YG AGK2 XBRAPA KETERLALUAN.. OK ? THNX!! KOMEN YER!! JGN XKOMEN..



Rating: 4.0

Comments

  • Tue, 23 Nov 2010 at 1:12 PM, by Amyfira
    da penah baca...

  • Tue, 23 Nov 2010 at 11:17 PM, by mira luv am
    hehe.. sory.. maybe akak bca kat tmpt laen kowt ?

  • Sun, 5 Dec 2010 at 2:03 PM, by CrimeMinister
    pnah bace dah kat gementang.com(website indon), versi je lain2

  • Thu, 9 Dec 2010 at 9:30 PM, by mira luv am
    crime minister layan web indon ?

  • Sun, 19 Dec 2010 at 12:30 AM, by dakkecik
    huhu~~

  • Sun, 19 Dec 2010 at 9:07 AM, by djgurl
    jgn larh terasa yerr yg lelaki2 sumer nie hehehehe

  • Sun, 19 Dec 2010 at 3:42 PM, by mira luv am
    yea~ jgn terasa yewr incik2 sekalian~

  • Sun, 19 Dec 2010 at 3:42 PM, by mira luv am
    yea~ jgn terasa yewr incik2 sekalian~

  • Fri, 1 Apr 2011 at 10:28 AM, by amimirul
    mmg trase pon -__- .sbab aku tak ensem ..

  • Fri, 1 Apr 2011 at 10:29 AM, by amimirul
    dah nme pon pompuan biase ar tue ,

  • Add Comment

    You do not have permission to comment. If you log in, you may be able to comment.